סגולה לזיווג הגון

 

הכמיהה הטבעית להקמת בית בישראל, והשאיפה למצוא את בן או בת הזוג איתם נחיה את חיינו באהבה ובשמחה ונגדל דורות ישרים ומבורכים, הכמיהה הזאת משותפת כמעט לכל אדם. ולא תמיד הדרך להקמת בית סוגה בשושנים, לא תמיד מוצאים את המיועד בקלות ו\במהירות, לעיתים זה נמשך שנים רבות של חיפושים ואכזבות, תקוות שמתנפצות וחלומות שהיקיצה מהם כואבת ומייסרת.

מחפשים סגולה לזיווג הגון

הכאב על הקושי במציאת זיווג מלווה את הממתינים והממתינות בימים ובלילות ולא מרפה מהם גם ובעיקר בעיתות שמחה וחגים. כל מפגש משפחתי מעורר את הקושי והכאב, כל שמחה של בן משפחה והילדים הקטנים שגדלים, צובטת צביטה של צער בעומק הלב.

לא רק הממתינים והממתינות חווים את הקושי והמצוקה, גם בני המשפחה הסובבים אותם נושאים על כתפיהם את המשא הכבד כשהעיניים כמהות לראות את בנם או ביתם עומדים כבר מתחת לחופה עם בחיר ליבם, מקימים בית לתפארת ומגדלים דור חדש של ילדים ונכדים.

גם חכמינו כבר תיארו את הקושי הגדול במציאת זיווג במאמר המפורסם והידוע "קשה זיווגו של אדם כקריעת ים סוף".

אם גם אתם מתמודדים עם האתגר הזה, בוודאי שמעתם על סגולות לזיווג הגון לאין מספר, קמיעות ותיקונים שנועדו לקרב את מציאת הזיווג. חלקם מבוססים יותר וחלק אחר, אולי הגדול יותר מבוסס הרבה פחות.

יד לאחים עצמו, בהכוונת גדולי ישראל, עורך תפילות מיוחדות על ציונו של התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל בעמוקה, סגולה לזיווג הגון, וכן עורך תפילות מיוחדות שתוקנו למעוכבי שידוך בתקווה למציאת זיווגם במהרה. וכידוע אין תפילה השבה ריקם.

הסגולה החזקה לזיווג הגון

יחד עם זאת, יש דבר אחד חזק ובעל משמעות עצומה יותר מכל סגולה לזיווג הגון שכל אחד מאיתנו גם מסוגל להבין מדוע זו הדרך הטובה ביותר לפתיחת שערי שמיים ומציאת הזיווג במהרה ממש.

"אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך". זו הבטחה של בורא עולם אביהם של כל האומללים, היתומים והאלמנות, וכמובן של אותן בנות הנמצאות בצרה ובשביה. והוא שיכול להביא לכל אחד ואחת מאיתנו את הזיווג ברגע אחד, מבטיח כי אם אנחנו נשמח את הנשים שזקוקות לכך ונדאג להם לחיים נורמליים בהם יוכלו לגדל את הילדים בלי פחד ואימה כששמחה בליבם וחיוך על פניהם.

סגולה לזיווג הגון כדי לראות את הנחת מהילדים

אם אנחנו נשמח אותם, הוא ישמח אותנו. הוא ידאג שבבית שלנו יהיו שמחות. שאנחנו נוביל את הילדים לחופה בקרוב. שכל אחד ואחת מאיתנו ימצא את בן הזוג המתאים ויחגוג בחתונה במהרה.

גדולי המקובלים והרבנים שליט"א סימנו את התרומה לפעילות יד לאחים באופן וודאי ומוחלט של סגולה לזיווג הגון.

אז אם אתם ממתינים כבר שנים וניסיתם את כל הסגולות לזיווגו הגון וגם אם אתם ממש בתחילת הדרך ופשוט מקווים ומתפללים שהילדים שלכם יזכו להתחתן בקלות ובשמחה. זו הסגולה לזיווג הגון הנפלאה ביותר. הסגולה האמיתי לזיווג הגון.


שאלות על סגולה לזיווג הגון

"אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך". זו הבטחה של בורא עולם אביהם של כל האומללים, היתומים והאלמנות, וכמובן של אותן בנות הנמצאות בצרה ובשביה. והוא שיכול להביא לכל אחד ואחת מאיתנו את הזיווג ברגע אחד.

אז אם אתם ממתינים כבר שנים וניסיתם את כל הסגולות לזיווגו הגון וגם אם אתם ממש בתחילת הדרך ופשוט מקווים ומתפללים שהילדים שלכם יזכו להתחתן בקלות ובשמחה. לתרום ליד לאחים זו הסגולה לזיווג הגון הנפלאה ביותר.

תהילים + תפילה לזיווג הגון

א לְדָוִ֗ד מַ֫שְׂכִּ֥יל אַשְׁרֵ֥י נְֽשׂוּי-פֶּ֗שַׁע כְּס֣וּי חֲטָאָֽה: ב אַ֥שְֽׁרֵי אָדָ֗ם לֹ֤א יַחְשֹׁ֬ב יְהוָ֣ה ל֣וֹ עָוֹ֑ן וְאֵ֖ין בְּרוּח֣וֹ רְמִיָּה: ג כִּֽי-הֶ֭חֱרַשְׁתִּי בָּל֣וּ עֲצָמָ֑י בְּ֝שַׁאֲגָתִ֗י כָּל-הַיּֽוֹם: ד כִּ֤י | יוֹמָ֣ם וָלַיְלָה֮ תִּכְבַּ֥ד עָלַ֗י יָ֫דֶ֥ךָ נֶהְפַּ֥ךְ לְשַׁדִּ֑י בְּחַרְבֹ֖נֵי קַ֣יִץ סֶֽלָה: ה חַטָּאתִ֨י אוֹדִ֪יעֲךָ֡ וַעֲוֹ֘נִ֤י לֹֽא-כִסִּ֗יתִי אָמַ֗רְתִּי אוֹדֶ֤ה עֲלֵ֣י פְ֭שָׁעַי לַיהוָ֑ה וְאַתָּ֨ה נָ֘שָׂ֤אתָ עֲוֹ֖ן חַטָּאתִ֣י סֶֽלָה: ו עַל-זֹ֡את יִתְפַּלֵּ֬ל כָּל-חָסִ֨יד | אֵלֶיךָ֮ לְעֵ֪ת מְ֫צֹ֥א רַ֗ק לְ֭שֵׁטֶף מַ֣יִם רַבִּ֑ים אֵ֝לָ֗יו לֹ֣א יַגִּֽיעוּ: ז אַתָּ֤ה | סֵ֥תֶר לִי֮ מִצַּ֪ר תִּ֫צְּרֵ֥נִי רָנֵּ֥י פַלֵּ֑ט תְּס֖וֹבְבֵ֣נִי סֶֽלָה: ח אַשְׂכִּֽילְךָ֨ | וְֽאוֹרְךָ֗ בְּדֶֽרֶךְ-ז֥וּ תֵלֵ֑ךְ אִֽיעֲצָ֖ה עָלֶ֣יךָ עֵינִֽי: ט אַל-תִּֽהְי֤וּ | כְּס֥וּס כְּפֶרֶד֮ אֵ֤ין הָ֫בִ֥ין בְּמֶֽתֶג-וָרֶ֣סֶן עֶדְי֣וֹ לִבְל֑וֹם בַּ֝֗ל קְרֹ֣ב אֵלֶֽיךָ: י רַבִּ֥ים מַכְאוֹבִ֗ים לָרָ֫שָׁ֥ע וְהַבּוֹטֵ֥חַ בַּיהוָ֑ה חֶ֝֗סֶד יְסוֹבְבֶֽנּוּ: יא שִׂמְח֬וּ בַֽיהוָ֣ה וְ֭גִילוּ צַדִּיקִ֑ים וְ֝הַרְנִ֗ינוּ כָּל-יִשְׁרֵי-לֵֽב:

מעוניינים בסגולה לזיווג הגון או סגולה לפרנסה? פנו אלינו עכשיו!

סרטונים על זיווג הגון

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל