הנגיף המיסיונרי: עשרות מיסיונרים בקמפיין ארצי בניסיון לפעול להמרת דת

13/05/2020

מאות הפניות שהגיעו בימים האחרונים למוקד החירום של יד לאחים העלו תמונה מדאיגה: מיסיונרים רבים פושטים בכל לילה על ערים רבות ומחלקים בתיבות הדואר חומרים מיסיונרים להמרת דת.
ביד לאחים הזהירו מיד עם תחילת הקורונה כי המיסיונרים מנסים לנצל את המצב השברירי – את העובדה שלציבור יש יותר זמן לחשוב על החיים ומשמעותם, את המשבר שתוקף רבים, ואת העובדה שאנשים מוכנים כעת יותר מכל לערוך שינויים בחייהם, כדי להתמקד בשטיפת מוח מיסיונרית, שנועדה בשורה התחתונה להטביל יהודים לנצרות, ונראה למרבה הצער האזהרה הזו קורמת עור וגידים.
אולם אם עד כה התמקדו המיסיונרים בפרסום ברשת, כעת הם יוצאים לרחובות וממלאים כאמור את תיבות הדואר הפרטיות בחומרי ההטפה הנוצריים. רק בימים אלו הגיעו פניות על חומרים שחולקו בשכונות שלימות אשדוד, אשקלון, בת ים, חולון, ראשון לציון, פתח תקווה, רחובות, לוד, רמלה, יבנה וקרית מלאכי וכן בכמה רחובות בירושלים ובני ברק. ההערכה ביד לאחים היא כי עד כה החומר המיסיונרי חולק ליותר מ-50,000 בתי אב.

וכאילו כדי להכעיס, בסרטון ממצלמת אבטחה בבניין בירושלים שהגיע ליד לאחים נראה מיסיונר עוטה מסכה וחובש כפפות, מחלק את החומר ולאחר מכן מצלם בהנאה את תיבות הדואר המלאות בחומר המיסיונרי. "התמונות האלו מועברות לארגוני הגג המיסיונרים בארץ שמעבירות אותן לכנסיות אוונגליסטיות בחו"ל כדי שימשיכו למממן את המפעל המסוכן המגלגל מאות מיליונים בשנה, להמרת יהודים לנצרות".

ביד לאחים מיהרו להפעיל את קבוצות המתנדבים בכל אחת מהערים שבהן חולק החומר, אשר בכל אחת מהן חברים עשרות עד מאות מתנדבים, כדי שיסבבו במקומות בהם חולקו הדפים המיסיונרים ויזהירו את התושבים.

במקביל, אנשי כת מיסיונרית נוספת בשם "עדי השם" לא טומנים את ידיהם בצלחת. לפני כחודשיים דיווח יד לאחים על גל טלפונים והודעות SMS ששולחים אנשי הכת למאות אנשים מידי יום, אך פעילות מיסיונרית זו לא עצרה לרגע. אנשי הכת ממשיכים לנסות ולצוד יהודים בדרכי מרמה.

בארגון אומרים כי הגל המיסיונרי נמצא עדיין בעיצומו וכי החלוקה המסיבית אמורה להימשך גם בימים הקרובים. אנשי המחלקה למאבק במיסיון שבים ומפצירים בציבור לפקוח עין ולהתריע על כל פעילות מיסיונרית ועל כל ניצול מצוקה של קשישים, צעירים או חסרי ישע בידי המיסיונרים – דבר האסור על פי החוק, במוקד החירום שמספרו 9234*.

מועבר לכנסיות המיסיונריות בחו"ל. המיסיונר מצלם את תיבות הדואר העמוסות בחומרי הטפה מיסיונריים

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל