מאות נשים גיבורות השתתפו במפגשי הכנה מיוחדים לחודש החגים

29/09/2024
מפגש הכנה לחודש תשרי במרכז הארץ עמוס וגדוש. ב"ה

לפני שנה הן התגוררו בעיסאוויה ובטול כרם, בלוד וברהט, בג'לג'וליה ובערערה ואת חודש החגים של שנת תשפ"ד עברו בשבי תחת בעליהן הערבים האלימים, אבל את השנה הקרובה הן יחגגו כיהודיות בנות חורין; מאות נשים גיבורות שחולצו בשנה האחרונה ובשנים שקדמו לה על ידי מחלקת הבטחון של יד לאחים השתתפו בימים האחרונים בסדרה של מפגשי הכנה לחגים שערכה 'המחלקה למאבק בטמיעה' ביד לאחים. במפגשים הללו הן הכירו את החגים הקרובים, מנהגיהם ומשמעותם וכל אחד מהן קיבלה מחזורים מיוחדים לראש השנה ויום הכיפורים.

אחת הנשים שהשתתפו באירוע, עדיין נשואה לבעל ערבי מתעלל עד לחילוצה הקרוב בעז"ה (שמתעכב בשל עיתוי מתאים שעליו אי אפשר לפרט), הצליחה להגיע לשעה קלה לאירוע שנערך בדרום והבטיחה שאת ראש השנה ויום הכיפורים היא תעביר בתפילה במחזור המיוחד.

במקביל, נשים רבות חוברו לקהילות תומכות או בתי חב"ד באזור מגוריהן כדי שיחגגו את החגים כהלכתם בצורה משפחתית וחוויתית.

התגובות היו נלהבות, הנה שלש מהן: אחת הנשים כתבה "היה מהממם! שמחתי כלכך שהגעתי שמחתי לראות אתכן כולן מדהימות ♥️🙏🏼 ותודה ענקית שנתת לי להיות חלק מזה 🥺". אחרת כתבה "אתן כולכן מדהימות באמת , את לא מבינה כמה טוב עשה לי הערב אתמול" וגיבורה שלישית העידה "כל כך חיכיתי לרגעים הללו, לחגוג את החגים כיהודיה עם בני עמי"…

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל

דילוג לתוכן