אכול שתה והמיר את דתך!

לעדכון לחצו כאן

זה קורה בשבוע האחרון מדי יום ביומו בטבורה של תל אביב, ברחוב אלנבי פינת הכובשים. מאות אנשים מעוטי יכולת, קשישים וצעירים, פוקדים את בית התמחוי, נהנים מכריכים טריים שמוגשים להם ומאזינים ברקע להרצאות ושירים המאדירים את דמותו של ישו. כאילו לא די בכך, עם צאתם מוגשים לבאי המקום, חינם אין כסף, ספרים המתארים את קורות חייו של ישו.

בארגון יד לאחים שעלה על קיומו של המוקד המיסיונרי החדש מצביעים על החומרה שבמעשה הבאה לידי ביטוי אף בעבירה ברורה על החוק הישראלי האוסר פעולת מיסיון מכל סוג שהוא תמורת טובת הנאה. המחלקה המשפטית של יד לאחים שוקדת על הגשת תלונה למשטרה לנוכח הפרה בוטה זו של החוק.

ליד לאחים נודע כי את המקום מפעילה 'אגודת קלברי צ'אפל' תוך שיתוף פעולה עם היהודים המשיחיים שפעלו עד לאחרונה ב'בית ברנר' בתל אביב, וכי קרוב לשלוש מאות איש מקבלים באמצעות בית התמחוי המיסיונרי מדי שבוע מנות חמות היישר לבתיהם, בצירוף חומרים מיסיונריים מובהקים. במקביל, פותח המקום את שירותיו למגוון תחומים סוציאליים ובהם שירותי רפואה וחלוקת בגדים ללא כל תמורה.

צוותי פעולה מיוחדים של יד לאחים פוקדים את המקום מדי יום בשעות הפעילות שלו ומבהירים לעוברים ולשבים את מטרותיהם האפלות של מפעיליו. "אלו אויבי העם היהודי", מסבירים הפעילים לכל מי שמבקש להיכנס למקום.

אנשי יד לאחים יצרו קשר עם הבעלים שהמיסיונרים שכרו ממנו את המקום. הלה הופתע ונדהם לחלוטין כששמע כי המבנה שהושכר ממנו בחוזה לשלוש שנים משמש כמוקד פעולה מיסיונרי לכל דבר. בימים אלו נעשים מאמצים משפטיים קדחתניים על מנת לבדוק את הדרכים להביא לביטול חוזה השכירות ולסילוק המיסיונרים מהמקום.

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, אומר כי "מעשיהם הבלתי נסלחים של המיסיונרים יוצאים אל הפועל בחסות האדישות של הציבור. אין ספק כי אם הם היו חשים כי אינם רצויים וכי הציבור כולו מתנער מהם, הם לא היו מעזים לעשות ככל העולה על רוחם. הזמן שהציבור ייצא מאדישותו", קבע הגרש"ב ליפשיץ.

16.8.07 – עדכון מעריב-Nrg:

ח"כ מאיר פרוש, הזדרז ופנה בשאילתה אל השר לביטחון פנים אבי דיכטר:"כיצד מתכוונת המשטרה לפעול נגד מפירי החוק, האוסר כידוע עיסוק גלוי בהמרת דת תמורת מתן טובות הנאה?"

ח"כ פרוש הודיע, כי ידרוש מהשר לביטחון פנים לפעול ללא דיחוי נגד מפירי החוק. "עלינו לעקור מן השורש את המיסיונרים מתל-אביב, ובדרך זו נמשיך גם במקומות האחרים שבהם פעילים".

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל