באשדוד נושמים לרווחה: המיסיונרית לא תיכנס למועצת העיר אשדוד

05/03/2024

תושבי אשדוד נושמים לרווחה לאחר שהתברר כי המיסיונרית עו"ד לודמילה זכרצ'וק – המועמדת מספר 4 ברשימת 'אשדוד ביחד' בראשות סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, לא תיכנס כחברת מועצה מן המניין וזאת בתום ספירת "המעטפות הכפולות".

לפני הבחירות התריע יד לאחים כי זכרצ'וק, ממורשי החתימה בעמותת 'בית הלל' המפעילה את הכנסייה המיסיונרית 'בית הלל' המטיפה ליהודי העיר והפועלת להמרת דתם לנצרות, עלולה להיכנס למועצה עם 'אשדוד ביחד' תקבל ארבעה מנדטים. עוד פרסמו בארגון כי בעלה וסילי הוא מטיף בכיר בכנסיה ואחראי על חלוקת מזון מטעם הקהילה – חלוקה שלפי עדויות מהעבר נוצלה לטובת הטפה מיסיונרית לנזקקים.

בשנה שעברה נטען בכלי תקשורת שונים כי יו"ר הסיעה כצנלסון העניק אישור תעודת גמר שלא כחוק לעמותה המיסיונרית, למרות שמתוקף סמכותו הוא לא היה מורשה לחתום עליה. ביד לאחים חששו כי עם כניסתה של זכרצ'וק למועצה היא תיטיב עם המיסיונרים ותאפשר להם להשיג מבנים ציבורים, תחתור להשיג חתימות ואישורים למבני כנסייה הזקוקים לטפסים שונים ותעביר להם תקציבים במסווה של אירועי תרבות, ולכן ניסו לפרסם על הדבר לפני הבחירות כדי להתריע על הסכנה בפני תושבי אשדוד..

ובתוך כך העיתונאי דים אמור העוקב אחרי המקרה פרסם השבוע סרטון בו הוא מאשים את כצנלסון בהכנסת זכרצ'וק למועצת העיר. לדברי העיתונאי, הוא ניסה להשיג את כנצלסון, עוזריו או מישהו ממפלגת 'ישראל ביתנו' – שמריצה את 'אשדוד ביחד' – כדי לבקש מהם תגובה לשאלה כיצד הם מעזים להכניס מיסיונרית למועצת העיר, אולם ניסיונותיו עלו בתוהו. אחרי כמה שבועות של ניסיונות הוא עלה ללשכת כצנלסון כדי לעמת אותו עם העניין, ובתגובה כצנלסון ואנשיו היכו אותו נמרצות. עוד לדבריו בסרטון, כצנלסון נקרא לחקירה בתחנת המשטרה בעקבות האלימות שנקט.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל