בית המשפט דורש את חוות-דעת היועץ המשפטי בטרם יכריע בעתירת המיסיונרים

25/05/2006

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט ברלינר, החליט ביום ראשון האחרון לעכב את החלטתו בנושא עתירת המיסיונרים כנגד בלימת אירועים ב'מרכז הקונגרסים' לנוכח קביעתו כי מדובר בנושא בעל משמעות ארצית ודרישתו שגם היועץ המשפטי לממשלה יצטרף למשיבים.

המיסיונרים עתרו לבית המשפט נגד מרכז הקונגרסים לאחר שזה החליט להפסיק להעניק להם במה – בעקבות מסכת של פעילות שנוהלה בידי ארגון הפעילים יד לאחים ואשר לוותה במסירות ובנאמנות על-ידי הרב אריה בליטנטל, נציג יהדות התורה, אשר פעל מכוחם והשראתם של רבני העיר, הגרש"י כהן והגר"ש שלוש והאדמו"ר מסערט ויז'ניץ אשר התערב אישית במערכה.

השבוע, כאמור, החליט בית המשפט לעכב את ההחלטה בעניין ולהורות לראש עיריית חיפה וליועץ המשפטי לממשלה להצטרף כמשיבים לעתירה שהמשך הדיון בענייה יתקיים בעוד חודש.

בתוך כך: ליד לאחים נודע כי בשבת האחרונה ערכו המיסיונרים כנס רב משתתפים באולם 'גשר' ביפו אשר במהלכו הוטבלו תשעה יהודים לנצרות.

"הגיע הזמן לתקן את חוק המיסיון שישים קץ לכל אשר עינינו רואות", קבע השבוע יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א. "החוק אמור לקבוע בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים כי אסור לקיים כל פעילות שכנוע או הטפה להמרת דת, לאף אחד מבני הדתות. רק תיקון החוק יסלק את הנגע הזה מעל פני הארץ".

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל