בכירי הקרדינלים הקתולים חתמו על מסמך חד משמעי הקורא: לא למיסיון

"דו שיח הוא ערך בפני עצמו ובלבד שיהא ברור ומפורש שאנו דוחים כל ניסיון של העברה על דת והמרה דהיינו מיסיונריות". על הפיסקה החד-משמעית הזו חותמים שורה של קרדינלים בכירים, שהוסמכו לשם כך על-ידי הוותיקן, על מנת לשים קץ למחול השדים המתנהל כל העת לנוכח ניסיונות של כתות וארגונים שונים להעביר על דתם יהודים תמימים ולהוליכם שולל.

על המסמך המיוחד חתומים, בין היתר: החשמן חורחה-מריא מחיה, מפקח ראשי של הכמורה, שכיהן בעברו כראש הכנסייה הקתולית בדרום אמריקה ומנכ"ל ספריית הוותיקן; ההגמון ג'יאסינטו-בולוס מרקוצו, סגן הפטריארך הלטיני בארץ ובישוף בנצרת; החשמן פרופ' ג'ורג'-מרי קוטייר, תיאולוג בכיר בוותיקן ולשעבר מזכיר ראשי של הוועידה התיאולוגית הבינלאומית; החשמן אלייאס שקור, חשמן העדה היוונית-קתולית בארץ; פייר פרנצ'סקו פומגאללי, חבר הנהלת הספרייה הקתולית 'אמברוסיאנה' במילאנו (איטליה); האב נורברט הופמן, מזכיר ועדת הוותיקן לענייני דתות; והחשמן פייטרו סמבי, לשעבר שגריר מדינת הוותיקן בארץ וכיום שגריר מדינת הוותיקן בארה"ב.

בארגון יד לאחים אמרו השבוע כי "בכך יש אישור רשמי ומלא לטענת המחץ הנשמעת כל העת על-ידינו, לפיה רובו המכריע של העולם הנוצרי הקתולי, מתנגד התנגדות נחרצת לכל מעשי המיסיון".

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, מבקש לנצל את החתימות הללו לקריאת זרז לחברי הכנסת, עם חידוש הפעילות לחקיקת חוק המיסיון שתשים קץ לפעילות המיסיונרים באשר הם ברחבי הארץ. "אנו שבים ומדגישים", חידד הגרש"ב ליפשיץ, "כי החוק המוצע יקבע כי גם ליהודים, אסור לשכנע את מי שאינו יהודי להצטרף לעם היהודי".

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל