בכנס חירום בעקבות התגברות פעילות להמרת דת: באר-שבע אמרה לא למיסיון

11/09/2024

בעיר באר-שבע התקיים לאחרונה אירוע חירום נגד התפשטות נגע המיסיון הנוצרי, וזאת לאור הפעילות המיסיונרית הענפה בעיר, שכוללת שבע כנסיות מיסיונרית הפועלות מסביב לשעון להמרת דתם של תושבי בירת הנגב.

האירוע שהתקיים בבית הכנסת 'הכיפה' בשכונה ה' נפתח בסקירה של רכז השטח של 'המחלקה למאבק במיסיון' ביד לאחים הרב שמעון אברג'ל, שסקר את אופני הפעילות המיסיונרית בעיר הכוללת כנסיות שונות להטפה, דוכני הטפה במקומות מרכזיים בעיר, וכן של חלוקת חומרים מיסיונרים בתיבות הדואר בעיר הגדולה ביותר בדרום. בדבריו שם אברג'ל דגש על עליית פעילות המיסיון בעיר המנצלת את המצב הבטחוני בדרום ומנצלת את החרדה של תושבי האזור כדי להטיף להם.

אחריו נשא דברים וותיק הפעילים הרב בנימין קלוגר שסיפר על חייו כמיסיונר נוצרי בצרפת, על השקרים שמצא בנצרות, על דרכי הפעולה השקריים של המיסיונרים שמתחפשים ליהודים, וכן על החשיבות הגדולה שיש למיסיונרים בהטפה ליהודים, על פני כל בני דת אחרת.

מי שעוד נשא דברים באירוע היה הרב יוסי פייגנבוים שנאבק במיסיון באמצעות אתר מיוחד שהקים בו הוא חושף את הסילופים התיאולוגיים בהם עושים המיסיונרים שימוש בבואם להטיף ולנצל את בורותו של הציבור בנושא.
אנשי יד לאחים גם העלו על נס את דמות רבה האגדי של העיר הגאון הרב יהודה דרעי זצ"ל שנלב"ע במפתיע לפני כחודש, אשר נאבק יד ביד עם יד לאחים לעצירת המיסיונרים בעיר, ואף נחקר בגלל זאת וסיפרו כמה סיפורים על עמידתו האיתנה אל מול אנשי הכתות הנוצריות.

הכנס המיוחד שנועד גם לגיוס מתנדבים מבין תושבי באר-שבע שיהיו זמינים מיידית לעזרה מול כל מפגע מיסיונרי הסתיים לאחר כארבע שעות. בסיומו מילאו רבים מהמשתתפים את פרטיהם והודיעו כי הם מוכנים להתנדב כל אימת שיתבקשו כדי לעצור את המיסיון בעירם.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל

דילוג לתוכן