במענה לבג"ץ יד לאחים הפיץ כרוזים ברחבי אשדוד: שומר נפשו ירחק מהמסעדה המיסיונרית

אשדוד התורנית סוערת ונסערת נוכח הפסיקה השערורייתית שהשית בית המשפט העליון על רבה הראשי של אשדוד, הגר"י שיינין, שכזכור הסיר את תעודת הכשרות של הרבנות ממאפיית 'פנינה פאי', בעקבות חשיפת ארגון הפעילים יד לאחים, כי המקום הוא בבעלות המיסיונרית המוצהרת פנינה קומפורטי, חברת הקבוצה המיסיונרית של 'היהודים המשיחיים', העושה נפשות למען המיסיון ובשירותו.

השבוע הפיצו אנשי יד לאחים כרוזים בכל רחבי אשדוד בהם נאמר כי "שומר נפשו ירחק מלרכוש מוצר כלשהו במקום המצוי בבעלות מיסיונרית ואשר תעודת הכשרות ניתנה לו כתוצאה מכפיית בית המשפט על הרבנות. הכשרות בחנות זו היא מכוח בג"ץ ולא בד"ץ", נאמר בכרוזים באירוניה.

כמו על מנת לסבר את האוזן נאמר בכרוזים באותיות קידוש לבנה: "האם יהודי, אשר מבין את חומרת הסכנה של פעילות מיסיונרית ירכוש מוצר כלשהו במקום המצוי בבעלות מיסיונרית ואשר תעודת הכשרות ניתנה לו כתוצאה מכפיית בית המשפט על הרבנות?!".

השבוע העביר יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ, פנייה דחופה אל הראשון לציון הגרש"מ עמאר בה נאמר כי "פסק דינו של הבג"ץ הכופה על הרבנות הראשית באשדוד להעניק תעודת כשרות למאפיה המצויה בבעלות פעילה מיסיונרית מובהקת התקבל בזעזוע עמוק".

"קיבלנו", מספר הגרש"ב ליפשיץ, "פניות רבות מרבנים ואישי ציבור מהארץ ומהתפוצות בנוגע להחלטת בג"ץ חמורה זו". באומרו זאת מונה יו"ר יד לאחים שורה של השלכות חמורות הנובעות מהחלטה זו, ובהן, "פגיעה חמורה במעמד הרבנות והרבנים כאשר נאלצים להעניק תעודת כשרות בכפייה, פגיעה חמורה במערכת הכשרות, כאשר מיסיונרים זכאים ליהנות מתעודת כשרות", ומעל לכול, "עידוד מסוכן והרה-אסון למיסיונרים, בארץ ובתפוצות, העושים במלאכת-שמד נוראה, שמעתה יתהדרו בגושפנקה חסרת תקדים שניתנה להם והתוצאות מי ישורנו".

הגרש"ב ליפשיץ מסיים את פנייתו בהצעה כי "הרבנות הראשית לישראל תקרא לכנס רבנים ארצי למחאה ולהתייעצות על צעד פוגעני ומסוכן זה". כיתוב לתמונה: זהירות קונדיטוריה מיסיונרית

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל