בעקבות זיהויה של ספיר נחום הי"ד: גל של פניות למוקד החירום ביד לאחים

רכב החילוץ של יד לאחים בפעולת הצלה באום אל פאחם

מאז פרסום הודעת המשטרה על מציאת גופת הנעדרת ספיר נחום הי"ד שנרצחה בידי בן זוגה הערבי הגיעו למוקד החירום של יד לאחים עשרות רבות של פניות לעזרה, מצד הורים ובני משפחה של נערות ונשים הנמצאות במצב דומה, בבקשה דחופה לעזרה לחילוצן מהקשרים ההרסניים ומסכני החיים.

בעקבות זאת מוקד החירום תוגבר באופן מידי בטלפניות נוספות שיוכלו לתת מענה לכלל הפניות, והמוקד ימשיך להיות מתוגבר גם בימים הקרובים.

לצד העברת פרטי הפונים להמשך טיפול העובדות הסוציאליות (הקיימות בפריסה ארצית) ומחלקת הבטחון ביד לאחים, מדריכות ההורים של הארגון החלו ביצירת קשר חוזר עם הפונים כדי ללוות אותם בהליך שמצפה להם.

ביד לאחים אומרים כי בחודשים האחרונים, מאז גל הפיגועים הרצחניים ברחבי הארץ חלה עליה תלולה בפניות לעזרה. ההודעה על היעדרה של ספיר לפני כשלושה שבועות הביאה גם היא לעליה נוספת בפניות. בעקבות זאת גייסו בארגון כבר בשבוע שעבר מספר עובדות סוציאליות חדשות שיעזרו ללוות ולטפל בבנות לסיום הקשרים הללו, ולשיקום חייהן לאחר החילוץ.

פניות נוספות שהגיעו למוקד החירום היו ממוסדות חינוך שביקשו לשריין בהקדם הרצאות מניעה שמעבירות עובדות סוציאליות של הארגון בו הן מסבירות על המסוכנות שבקשרים עם בני מיעוטים. בד בבד התקבלו גם טלפונים של יהודים טובים שביקשו לתרום לפעילות פדיון שבויים של יד לאחים לעילוי נשמתה של ספיר ולחיזוק הפעילות.

בקשר עם בן מיעוטים ורוצה לצאת? מכירים יהודייה שנמצאת בסבך יחסים דומה?
לפנייה ישירה למוקד יד לאחים חייגו כעת 9234*
לפנייה במייל באופן דיסקרטי לחצו >>
לתרומה לחיזוק הפעילות של יד לאחים בכל רחבי הארץ אפשר באתר המאובטח של הארגון >> או ב-9234*

 

היה נועל אותי בחדר ל10 שעות, חולצה ע"י יד לאחים

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל