הגל החמישי: יד לאחים בפעילות מנע מול גל מיסיונרי לילדים ברשת

13/01/2022

לנוכח חשש ממשי ביד לאחים מניסיונות הטפה מאסיביים של המיסיונרים בקרב ילדים ובני נוער, במטרה ברורה להוליכם שולל ולהעבירם על דתם, תוך ניצול הגל החמישי של הקורונה והעובדה שהם נמצאים בבידוד בביתם וברוב ככל הזמן, מול מסכי המחשב – מיהרו בארגון להנפיק סרטון מיוחד שמופץ בכל הרשתות החברתיות ובאתרים, בו מוזהר ציבור ההורים לשמור על הילדים ולעקוב אחר החומרים שאליהם הם נחשפים.

ביד לאחים מצביעים בדאגה על תיעוד פנימי כפול המצביע על מגמה מיסיונרית להטפה לנצרות ברשת, מתוך מגמה ברורה ונפשעת להגיע לילדים תוך ניצול העובדה שהם מעבירים שעות רבות מול מסכי המחשב ללא מבוגרים אחראיים סביבם.

התיעוד הראשון יצא בסגר הקודם ובו נצפה איתן בר, אחד מבכירי המיסיונרים בארץ, כשהוא מצהיר ברורות כי הסגר ינוצל כדי להטיף לנצרות. לדבריו אז, "הממשלה שלנו פה בישראל הודיעה על סגר נוסף, סגר מלא והשבתה מוחלטת של כל המדינה. אף אחד לא יכול לעזוב את ביתו, אף אחד לא יכול ללכת לעבודה. כל שאפשר לעשות זה פחות או יותר להיכנס ליוטיוב ולצפות בסרטוני וידיאו. אותנו זה מאוד משמח כי אנחנו ב'יוטיוב' כל הזמן, ושם אנחנו חולקים את הבשורה הנוצרית … אנחנו נאהב לקבל את עזרתכם בקידום סרטוני וידיאו אלו בצורה מקוונת, לתגבר אותם ב'יוטיוב' כדי שישראלים יוכלו לצפות בהם, וממש נאהב אם אתם תוכלו לחבור אלינו ספיציפית על בסיס חודשי כדי שנוכל לקבל יותר צפיות על ידי יותר ישראלים על סרטוני וידיאו אלו. אנא התפללו על עם ישראל, התפללו שהישראלים יהיו חשופים לבשורה הנוצרית, ושהדברים יגעו בליבם".

בתיעוד פנימי אחר, בהרצאה שנשא בפני נוצרים אוונגליסטים בחו"ל, נראה איתן בר מדבר ברורות על ניצול הרשתות כדי להגיע לילדים למרות שהדבר אסור לפי חוק העונשין. כך מצהיר רב המיסיונרים בתיעוד: "אנחנו הולכים ישר לתוך הטלפונים של הילדים שלהם עצמם וגם למחשבים שלהם".

במחלקה למאבק במיסיון של יד לאחים אומרים כי המרחב הישראלי מלא בדעות והשקפות עולם שונות אבל חובה לדעת היכן מדובר בדעה לגיטימית בתוך הציבוריות הישראלית והיכן מדובר בגורם זר ועוין העושה שימוש ציני בכאוס הצורר לצרכיו האפלים, להטפה להמרת דת, על מנת לפורר את הציבור ולהביא להמרת דתם של יהודים תמימים ותועים.

במחלקה למאבק במיסיון הבהירו: "במשך שנים כנסיות נוצריות זרות מכל העולם רצו להשפיע את השקפותיהם על החברה הישראלית, אבל תמיד הציבור הביט עליהן בחשדנות ונרתע מהם. לכן הן המציאו את IGOD, ארגון חדש בעל שם תמים שבאמצעותו מדברים המיסיונרים בשפה שכל ישראלי מבין. IGOD הוא שלוחה של ארגון 'וואן פור ישראל' – ארגון מיסיונרי נוצרי היושב בטקסס שבארצות הברית ובוחש כאן כדי להטיף ליהודים על נצרות.

"שני ישראלים דומיננטיים בארגון הם ארז צורף ואיתן בר. שניהם עברו הכשרה יסודית במכללות להכשרת כמרים מטעם הנצרות האוונגליסטית כמו במכללת ויטון – מכללה נוצרית מובהקת ובאוניברסיטת ליברטי, שהיא מהמוסדות הגדולים של התנועה האוונגליסטית. אלו מוסדות שכל השקפת עולמם היא הטפה לנצרות ואמונה באותו האיש".

ביד לאחים הבהירו: "כאשר לקהל הישראלי הם נראים כישראלים מן השורה בעלי תואר אקדמי, צורף ובר, באמצעות הארגון שלהם, סוללים את הדרך להעביר את מסר הכנסייה האוונגליסטית לציבור הישראלי תוך הטעיה מכוונת, הסתה פרועה כנגד קודשי ישראל רח"ל והטפה ישירה לנצרות. הם לא יספרו לכם על הכסף הזר שמממן את הפעילות בארץ. לא תשמעו מהם על דרכי הפעולה שלהם להשפיע על הציבור הישראלי, אך לתורמים אוונגליסטים בחו"ל הם חושפים את כוונותיהם ודרכם הזדונית. לארגון הזה יש מטרה אחת: לשכנע יהודים תועים להמיר את דתם, להאמין באותו האיש ובאמונה הנוצרית. הם עוטפים את המסר האוונגליסטי בדיבורים יפים על זכויות האדם וכדומה ומסתירים שהם כאן כדי לספר לנו על אותו האיש והנצרות. היזהרו", קרא המסר הברור של יד לאחים, שכאמור מופץ בימים אלו בכל רחבי הרשת.

במקביל, שוקדת המחלקה המשפטית של יד לאחים על הגשת תלונה למשטרה לנוכח העבירה הברורה על החוק הכרוכה בפעילות שעדותם האותנטית של המיסיונרית מצהירה עליה כי היא מיועדת להטפה בקרב ילדים.

סרטון מיוחד המפציר בהורים לשמור על ילדיהם מפני מסיונרים

 

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל