הזוכים בס"ת בהגרלת יד לאחים: "הגשמת חלום; נכניס את הס"ת לע"נ סבותינו ניצולי השואה"

01/06/2023

"חג השבועות הזה היה מרומם מאוד. כל החג חשבנו על כך שהקב"ה נתן לנו את התורה באופן אישי. זו קבלת התורה שלנו" כך אמרו בני משפחת פקטור מרחוב בעל התניא בבית שמש – הזוכים בהגרלת יד לאחים על ספר התורה המהודר שנערכה ביום רביעי האחרון, ד' בסיון, ערב חג השבועות, במשרדי הארגון בפיקוח רו"ח מנחם מ. אקרמן.

בני משפחת פקטור סיפרו לאנשי יד לאחים כי משך שנים היה להם חלום לזכות בספר תורה משלהם, אולם הם הבינו כי מדובר בחלום יקר ולא מציאותי. "רצינו להכניס ספר תורה לעילוי נשמת סבותינו ניצולי השואה, ובזכותכם נוכל להגשים את החלום הזה ולהפכו למציאותי" אמרו.

הם גם סיפרו כי עשרות שכנים, ידידים ומכרים התקשרו אליהם וביקשו לברכם. "ראינו איך אנשים שמחים בשמחתנו. חייגו אלינו גם ידידים וותיקים ששנים רבות לא היינו עימם בקשר".

עוד לדבריהם "ראינו את הפרסומים על הגרלת ספר התורה ורצינו להשתתף בה, אבל הסיבה האמיתית בגלל תרמנו ליד לאחים היא רצוננו ליטול חלק בפעילות המבורכת להצלת נפשות ולפדיון שבויים".

ובתוך כך, ביום שני שעבר נערכה במשרדי יד לאחים "הגרלת ביניים" מיוחדת על פרסים יקרי ערך ובראשם פרס של 100,000 שקלים במזומן.

בפרס הגדול – 100,000 שקלים במזומן, זכתה משפחת גבריאלוב (איסקוב) מבני ברק.

בפרס השני – סט ש"ס שוטנשטיין גדול, זכתה משפחת שפרינצלס מגבעת זאב.

בפרס השלישי – חופשה זוגית במלון ניר עציון, זכו משפחת סינואני מבית אל ומשפחת בן ישי מראש העין.

בפרס הרביעי – "שואב-שוטף" מבית 'טינקו' זכו משפחת דהן מגבעת שמואל, משפחת אפלפאום מתל אביב, ומשפחת סבח מירושלים.

הזוכים כולם העידו כי הם שותפים זה שנים ארוכות עם יד לאחים בפעילותו הרבה לפדיון שבויים מכפרים ערביים ומציפורני המיסיון, והודו על זכייתם.

מהנהלת יד לאחים נמסר: "תודתנו העמוקה נתונה לכלל השותפים הנאמנים אשר הרימו תרומה נכבדה לחיזוק הפעילות הענפה להצלת בנות ישראל מכפרים ערביים, להצלת נשמות תועות מציפורני המיסיון ולהצלה מהתבוללות עם בנות ניכר. רק בזכותכם ובעזרתכם נוכל להמשיך להציל נפשות אובדות ולהחזירם לאבינו שבשמים".

 

 

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל