היום הגרלת יד לאחים על ספר התורה; פורסמו שמות הזוכים המאושרים ב"הגרלת הביניים"

09/06/2024

הלילה (שני, ד' בסיוון) ב-22:00 תיערך ההגרלה המסורתית של יד לאחים על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל התורמים והמסייעים למצוות פדיון שבויים, ובארגון אומרים כי העומס על קווי ההרשמה גדול מהרגיל. "למוקד ההרשמה מגיעות כל העת פניות מיהודים מהארץ ומהעולם המבקשים לזכות בספר התורה ובשל כך תוגברו הקווים כדי לתת מענה הולם לכל מי שפונה ורוצה להצטרף להגרלה".
ובתוך כך, על רקע ההכנות להגרלה הגדולה שנערכת זו השנה ה-14 ברציפות, ערך יד לאחים בערב שבת "הגרלת ביניים" מיוחדת על פרסים יקרי ערך ובראשם פרס של 120,000 שקלים במזומן, בפיקוח רו"ח הר' מנחם אקרמן.

כפי שפורסם בעבר, הגרלה זו התאפשרה הודות לתמיכה כספית בפעילות הקודש לפדיון שבויים שהעבירו ידידי יד לאחים בקנדה, מתוך מטרה להביא רבים ככל הניתן להיות שותפים בפעילות חשובה זו להצלת נפשות. בפרס הגדול – 120,000 שקלים במזומן, זכתה משפ' גרפינקל מאשדוד. בפרס השני – סט ש"ס שוטנשטיין השלם, זכו דניאל וקלוד לוי מבית-אל. בפרס השלישי – חופשה יוקרתית,משפ' ציוני מחולון. בפרס הרביעי – "שואב-שוטף" מבית 'טינקו' זכו משפ' תורג'מן ממצפה יריחו, ומשפ' שפיר מירושלים משפ' בוסקילה מיהוד.

הזוכים ששמחו מאוד להתבשר על זכייתם, העידו כי הם שותפים זה שנים ארוכות עם יד לאחים בפעילותו הרבה לפדיון שבויים מכפרים ערביים ומציפורני המיסיון.

מיד לאחים נמסר כי אין מדובר על זכייה באותיות או בעמודים, אלא בספר תורה שלם. כמו כן מעניקה ההגרלה הזדמנות פז לקיים את המצווה המוטלת על כל יהודי: לכתוב לעצמו ספר תורה. כמו בשנים עברו, הזוכה בהגרלה יקבל גם את מימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וכן פרסום במודעות רחוב ובעיתונות המבשרות על הכנסת ספר התורה. יצוין כי הנרשמים להגרלה זוכים מידית וללא הגרלה במתנות ייחודיות, שיגיעו לביתם על ידי שליח מיוחד עוד טרם כניסת החג.

לא בכדי נבחר מועד ההגרלה להתקיים היום. "לזכות בספר תורה דווקא בערב חג השבועות בו חוגג עם ישראל את קבלת התורה, יעניק לזוכים המאושרים משמעות נוספת של 'קבלת התורה'" מסכמים ביד לאחים.

ממוקד ההגרלה נמסר כי המוקד תוגבר בטלפנים נוספים כדי לעמוד בעומס העצום של הנרשמים היום להגרלה עד השעה 20:00 בלבד.

להשתתפות בהגרלה חייגו ליד לאחים 9234* או כנסו לאתר המיוחד.

הזוכה באחת מהגרלות ספר התורה של יד לאחים, מכניס את הספר לבית הכנסת שלו

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל