המיסיונרים במיצג שווא של 'הקוזק הנגזל' בעקבות חבילת הנפץ באריאל

התקשורת הישראלית סערה בשבוע שחלף בעקבות הידיעה על פציעת בנו בן ה-15 של המיסיונר דוד אורטיז מאריאל, שחבילת נפץ בדמות משלוח מנות התפוצצה בפניו. המיסיונרים מיהרו לדווח לתקשורת כי המעשה אינו קשור לטרור פלסטיני והם משערים שיהודים חרדיים אנטי מיסיונרים ביצעו את המעשה כשהם מזכירים גם את יד לאחים.

לדברי המיסיונרים בראיון לג'רוזלם פוסט הם מונים כיום בארץ חמישה עשר אלף איש המאוגדים ב-120 קהילות. "מנגד, הארגון החרדי יד לאחים, שהוא הארגון הגדול ביותר למאבק במיסיון בארץ, רודף אותנו עד חורמה במשך שנים. הם (יד לאחים) נמצאים בכל המקומות שלנו ברחבי הארץ. הם עומדים בכניסה לאולמי ההרצאות ומדברים עם יהודים המגיעים אלינו מטרידים אותם ומצלמים אותנו ללא הרף. הם מארגנים הפגנות מול כל הכנסים שלנו ומצרים את צעדנו בשיטתיות. כך בערד, באר שבע, יפו, קיבוץ יד השמונה, ועוד. הם חודרים לבתי ספר שהילדים שלנו לומדים שם ומזהירים את חבריהם מכל מגע עם ילדינו, כך שאנו נאלצים לפתוח בימים אלו בתי ספר נפרדים לילדינו".

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, הבהיר השבוע לתקשורת כי "יד לאחים מתנגד לכל פעילות אלימה" והתנער לחלוטין מההאשמה המופרכת שידם של אנשי יד לאחים כביכול במעל. כשהוא מציין כי עד כה, במשך כל עשרות שנות פעילות יד לאחים, לא הורשע שום פעיל באלימות. מנגד, ידיהם של המיסיונרים נגועות באלימות קשה ואף רשויות החוק נדרשו לכך לא אחת ולא שתיים.

"המיסיונרים", חידד הגרש"ב ליפשיץ, "רואים את הצלחות פעילות הסיכול של יד לאחים ומאבדים את עשתונותיהם. מדי שבוע מצליחים בס"ד פעילי יד לאחים להוציא יקר מזולל ולהציל אישית יהודים שהיו שבויים בתוך כתות המיסיון. הפעולות הללו מוציאות את המיסיונרים משלוותם והם הופכים לאלימים".

כדוגמא לכך, הזכיר את המיסיונר הידוע לשמצה אדי בקפורד, ראש הקהילה המיסיונרית בערד, שכבר בעבר חשף יד לאחים סרט וידיאו מצמרר בו הוא נראה מכה בברוטאליות חסרת מעצורים פעיל חרדי (לצפיה לחצו כאן), ובעקבות זאת נעצר בידי כוחות המשטרה ובית המשפט הטיל עליו צו הרחקה מערד למשך 45 ימים. גם בימים אלו נמצא המיסיונר בקפורד במעצר בית בתחום בית המלון גולדן טוליפ בבאר שבע בפיקוח מלא, ע"פ החלטת בית משפט השלום בבאר שבע בעקבות אלימות קשה של בקפורד נגד פעיל יד לאחים

מיד לאחים אף הובהר כי היועצים המשפטיים של הארגון יגישו תביעת דיבה לנוכח הניסיון הנואל להטיל את האשם הכוזב לפתחו של יד לאחים.

בעוד ההסתה נגד יד לאחים נמשכת, מציינים ביד לאחים כי לכאורה הרקע למעשה הוא לאומני זאת בעקבות  ראיון נוסף שהעניק המיסיונר אורטיז ל'ג'רוזלם פוסט' בו סיפר כי "אלקרימה סעיד סבארי, המופתי של ירושלים הוציא נגדי צו דתי הקורא להוציא אותי להורג. הצו הדתי אף פורסם בעיתון 'אל קודס' ובעבר אף הוכיתי על-ידי פלסטינים משכונות ערביות במזרח העיר ואפילו מהשגרירות האמריקנית פנו אליי וביקשו ממני לשמור על פרופיל נמוך".

יו"ר יד לאחים שב והבהיר כי אין לשכוח שמטרת המיסיונרים אחת ויחידה היא – להעביר כמה שיותר יהודים על דתם ולהכחיד רח"ל את העם היהודי. "הם לא בוחלים בשום אמצעי, לרבות זריית חול והצגת פני נרדפים ואומללים, על מנת להצליח בזממם השפל". הגרש"ב ליפשיץ הבהיר כי הניסיונות החדשים לא ירפו את ידי פעילי יד לאחים להמשיך בפעילות המחאה הלגיטימית ובפעילות ההצלה, להוציא יקר מזולל ולקרב את אחינו בני ישראל לאביהם שבשמים.

במקביל פנה יו"ר יד לאחים בקריאה לתקן, אחת ולתמיד, את החוק שיאסור כל פעילות מיסיונרית וישים קץ לפעילותם הנפשעת של מרשיעי הברית ויביא לבלימתה הסופית.

עדכון:

גדודי חללי אל-אקסא לקחו אחריות על הפיגוע – לחצו כאן לדיווח

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל