הרב אדלשטיין שליט"א לראשי 'יד לאחים': "אתם מצילים דורות משמד ממש"

במסגרת הביקור אצל גדולי ישראל בערב חג הפסח, ראשי 'יד לאחים' קיימו השבוע ביקור מיוחד גם אצל הגאון הרב מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א וקיבלו ממנו חיזוק ועידוד לפעילות הנעשית לאורך כל ימות השנה.

רכז השטח של המחלקת מיסיון שמעון אברג'ל העניק לרב סקירה מקיפה על המאמצים הרבים שמשקיע הארגון במלחמה בכתות המיסיון הפועלות ברחבי הארץ, ופועלים להוציא יקר מזולל.

הרב יואב רובינסון מנהל 'המחלקה למאבק בהתבוללות' גלל בפני הרב את הפעילות הרבה בתחום – בין היתר בכל הנוגע לדור השני שנשאר מאחורה, כאשר מדובר על ילדים מבוגרים שנשארו בכפר עם האב הערבי, והציג בפני הרב הגדה מיוחדת לפסח שהודפסה על ידי הארגון אשר נשלחת בימים אלו ליהודים במדינות ערב ולילדים להורים מתבוללים.

מי שעוד הרחיב בדברים היה ר' חיים קאהן שמופקד מטעם יד לאחים על "שבתות חיזוק" שהארגון מקיים מספר פעמים בשנה עבור הניצולות וילדיהן בקמפוסים רחבי ידיים אשר נשכרים לצורך זה. הוא סיפר לרב כי במסגרת זו מובאים להם טובי המרצים והרבניות המכינים אותן למועדי ישראל ולכל השנה.. ומראים להם כיצד נראית שבת יהודית כהלכתה.

רגע לפני צאת הפמליה מחדרו, הובא לרב אלבום מיוחד ומרגש עם תמונותיהם של עשרות ילדים, בני הניצולות שחגגו בר מצווה בשנה האחרונה כיהודים כשרים.. במסגרת בר המצווה יד לאחים נותן לכל ילד זוג תפילין מהודר ועורך לו עליה לתורה חגיגית ברחבת הכותל המערבי יחד עם בני המשפחה הקרובים.

הרב אדלשטיין שליט"א שהיה נרגש מאוד מהדברים שראה, שיבח את הפעילות ובמיוחד את פדיון השבויים ועודד את פועלם הרב בהשבת ילדים לכור מחצבתם ואמר כי "מדובר בשמד ממש. נורא נוראות. אתם ממש מצילים דורות שלמים", תוך שהוא קורא לציבור לעמוד ולסייע לארגון בפועלו הרב.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל