יד לאחים בלם פעילות מיסיונרית נרחבת בפארקים ובאתרי תיירות

המיסיונרים בפעולה

מיסיונרים מכת "היהודים המשיחיים" פשטו בימי חמישי ושישי על פארקים מרכזיים בגוש דן ובאתרי תיירות בצפון, בניסיון לנצל את חופשת יום העצמאות כדי להטיף ליהודים להמיר את דתם לנצרות אך נבלמו על ידי אנשי יד לאחים שהתארגנו מבעוד מועד.

תחילתו של גל הפעילות המיסיונרית האחרונה החל כבר בימי חול המועד פסח, אז הגיעו ליד לאחים מאות פניות ממטיילים שביקרו באתרי תיירות בגליל ובגולן על מיסיונרים שמסתובבים בינות למטיילים ומטרידים אותם וכן על חומרים מיסיונרים שהושארו על רכבים שחנו בפתחם. מתנדבי יד לאחים בצפון יצאו מידית לאותם מקומות, איתרו את המיסיונרים והזהירו את העוברים והשבים מפניהם.

בכל המקרים, כך התברר, הייתה זו פעילות של המיסיונר אנדרו לואיס המוכר היטב ליד לאחים כאחד המיסיונרים הבכירים והפעילים ביותר בישראל. לואיס שגורש לפני שנה מיישובו בעקבות פעילות מאומצת של יד לאחים הוריד פרופיל לתקופה מסוימת, אך כעת אחרי שהתמקם מחדש החל לפעול שוב.

במחלקה למאבק במיסיון של הארגון הבינו כי המיסיונרים ינסו לנצל גם את חופשת יום העצמאות שבה מיליוני אזרחים יוצאים לטייל והחליטו להתכונן אליה מבעוד מועד – כאשר פעילי ומתנדבי הארגון הוכנסו לכוננות מפני אפשרות שכזו.

ההכנה המוקדמת התבררה כנכונה ופעילי הארגון שהתארגנו מבעוד מועד הצליחו להגיע במהירות לכל מקום שנקראו אליו – הן בצפון והן בפארקים בתל-אביב וברמת גן ולסלק את המיסיונרים. ביד לאחים אומרים: למרות ימים של קיטוב בעם, שמחנו לקבל תגובות חמות גם מיהודים שאינם שומרי תורה ומצוות שנחשפו לפעילותנו ותמכו בה תוך שהם מביעים שאט נפש מהפעילות המיסיונרית.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל