יד לאחים העביר 2,000 ציציות לחיילים קרביים בדרום ובצפון, לשמירה והגנה

22/11/2023

הטלפון שהגיע ליד לאחים כמה ימים לאחר הטבח ופרוץ המלחמה, היה מפתיע. "אני יודע שהאנשים שלכם אמיצים ומגיעים למקומות הכי מסוכנים ומבקש את עזרתכם בהגעה לכמה שיותר חיילים בשטח, כדי להביא להם בתרומה ממני ציציות לשמירה והצלה" הפציר הפונה.

מוקדנית יד לאחים העבירה את הפניה הבלתי שגרתית ליו"ר יד לאחים הרב שמואל ליפשיץ וזה נענה בשמחה לאתגר. במהירות הבזק התארגנו רכזי יד לאחים הפרוסים בכל רחבי הארץ, מכירים היטב את כבישיה ועומדים בקשר עם כוחות הביטחון והחלו לחלק לחיילים את הציציות המיוחדות.

הרב יואב-זאב רובינסון שמונה להיות אחראי על הפרויקט החל לסבוב יחד עם הצוותים בנקודות ריכוז בעוטף עזה ובסמוך לקו העימות בצפון ולדבריו "הציציות נחטפו על ידי החיילים עד האחרונה שבהן".

בימים אלו עמלים בארגון להשיג עוד כמה אלפי ציציות למען הפרויקט המיוחד, כאשר בנוסף לציציות מקבלים החיילים מאנשי יד לאחים מתנות נוספות כמו שמיכות וכריות, נרשמים לאותיות בספר התורה הכללי לשמירה והצלה, וכן מניחים תפילין עם הפעילים שמביאים להם את הציציות.

"כל החיילים שביקשו את הציציות בשטח היו, מטבע הדברים, כאלו שאינם דתיים וכולם הרגישו תחושת שייכות חסרת תקדים ליהדותם. כל אחד בתורו סיפר איך המלחמה קירבה אותו לקב"ה ולעם ישראל. חלקם סיפרו כיצד הם הניחו את חייהם מנגד ביום שבו פרצה המלחמה והלכו להילחם אל מול המחבלים כדי להציל את חייהם של יהודי הדרום" מוסיף רובינסון.

בארגון מדגישים כי כל הציציות חולקו לחיילים מיחידות קרביות, חלקן מיוחדות, שנכנסים לרצועת עזה וכן לחיילים המוצבים בגבול הצפון בסמוך ללבנון.

מחפשים מידע על סגולה לזיווג הגון או על נישואי תערובת? פנו אלינו עכשיו!

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל