יד לאחים מתריע: עליית מדרגה משמעותית של פעילות המיסיון בשכונות חרדיות בירושלים

18/12/2023

ארגון הפעילים יד לאחים מתריע כי בימים האחרונים חלה עליית מדרגה משמעותית של מיסיונרים נוצרים בשכונות רבות בירושלים, בדגש על שכונות חרדיות במרכז העיר. במסגרת זו חולק אתמול ובסוף השבוע חומר מיסיונרי פוגעני בתיבות הדואר בכל רחבי שכונות גאולה, מאה שערים, זכרון משה, שרי ישראל ובית ישראל, ותלונות על חלוקת חומר הגיעו גם משוליהן של שכונות אחרות בסביבה.
בתגובה סבבו פעילי הארגון בכל האזורים הללו, אספו את החומר המיסיונרי, הדביקו מודעות אזהרה וסבבו עם רכבים שכרזו והתריעו מפני המפגע.

אנשי המקצוע של 'המחלקה למאבק במיסיון' ביד לאחים אומרים כי ירושלים ממשיכה להיות מוקד משיכה למיסיונרים מכל העולם שמגיעים לארץ במיוחד למטרת הטפה ליהודי העיר. לדבריהם, במסגרת זו החלה בשנה האחרונה תופעה נאלחת של מיסיונרים הנוסעים בתחבורה הציבורית בירושלים ומטיפים לנוסעים היושבים בסמיכות אליהם במהלך הנסיעה.

עוד לפי אנשי המקצוע מדובר גם בחלק ממגמה נרחבת של המיסיונרים להגביר את פעילותם לציד נשמות יהודיות תוך ניצול מוראות המלחמה, ותוך ניצול העובדה שחלקים רבים בציבור נמצאים בחרדה ובחשש מפני הלא ידוע.

רק בשבוע שעבר הזהירו בארגון הפעילים כי כחלק מאותה פעילות נפשעת מיסיונרית מסתובבים בבסיסים ובקרב חיילים ואנשי כוחות הביטחון, ופעילות אחרת נעשית עם פליטים מהצפון והדרום בריכוזים בהם הם מתארחים.

ביד לאחים שבים ומפצירים בציבור להיות עירני למול הפעילות המיסיונרית ואומרים: כל מי שנתקל בפעילות המיסיונרית או מעוניין לקבל מידע עליה, מתבקש לחייג למוקד החירום של הארגון בטלפון שמספרו 9234*.

מודעות אזהרה שהודבקו על הלוחות בירושלים

מודעות אזהרה שהודבקו על הלוחות בירושלים

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל