יד לאחים פתח במסע החתמה על עצומת המיליון לתיקון חוק המיסיון

ארגון הפעילים יד לאחים, הארגון הניצב זה שנות יובל בחזית המאבק במיסיון בארץ ומחוצה לה, פתח בימים האחרונים במסע נרחב להחתמה המונית על עצומה לתיקון חוק המיסיון. דוכני החתמה שנפרשים בימים אלו בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת, יאוישו בידי פעילים מתנדבים שיקראו להמוני עמך בית ישראל לחתום על העצומה, מתוך מגמה ברורה להגיע למיליון חתימות.

העצומה קוראת למפלגות הדתיות לנצל את המומנטום שנוצר ערב הבחירות לכנסת ולכלול במצע של כל אחת מהן סעיף ברור וחד משמעי הקובע כי המפלגה תפעל ותדרוש בכל תוקף את תיקון חוק המיסיון באופן שיבלום כל פעילות להטפה מיסיונרית מכל סוג שהוא, מצד כל בן דת כלשהי כלפי כל בן דת כלשהי. החוק ישים קץ לפעילות המיסיונרית, אשר למרבה האירוניה ומגינת הלב, לפי שעה מותרת בחוק הישראלי, אלא אם כן היא נעשית בקרב קטינים או תוך מתן טובות הנאה.

בנוסף קוראת העצומה למפלגות הדתיות להציב כתנאי ראשון, קודם ובלתי ניתן לפשרה, בטרם הכניסה לכל קואליציה, קבלת התחייבות ברורה ומעשית לתיקון חוק המיסיון. ביד לאחים הזכירו השבוע כי הנוסח המוצע לתיקון החוק נוסח והוגה בידי שורה של משפטנים ממדרגה ראשונה, בראשות עו"ד ד"ר יעקב ויינרוט, עו"ד ד"ר חיים משגב ועו"ד יורם שפטל, אשר הביעו דעתם כי אין כל מניעה חוקית או אחרת לתיקון החוק שתועלתו חיונית וקריטית לעם היושב בציון.

יריית הפתיחה של מסע ההחתמה הייתה בירושלים וראשון החותמים היה שר הדתות, הרב יצחק כהן, שהתייצב לנגד עיני המצלמות וחתם בהכריזו כי הגיעה השעה לתקן את החוק שיבלום סופית את פעילותם ההרסנית של מרשיעי הברית.

בסוף השבוע נודע כי יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ, שיגר לראשי גדולי ישראל איגרות מיוחדות המפרטות את המצב הנורא השורר בתחום המאבק במיסיון, תוך כדי פירוט כל נקודות המיסיון הקיימות בארץ, כתובותיהם ומידת הנזק שהם מחוללים בנפשות עם ישראל.

עם צאתו לדרך של מסע ההחתמה ההמוני, קרא הגרש"ב ליפשיץ נרגשות: "דווקא על רקע המצב הכלכלי הקשה, חובת השעה היא לתקן את החוק ובמהירות האפשרית. חוסר וודאות כלכלית, שטומנת בחובה פיטורים ומשברים אישיים, היא קרקע פורייה למיסיון ואנשיו שאינם בוחלים בניצול כל מצוקה שנקרית בדרכם על מנת לרתום את החווים אותה למעגלי קסם השווא של המיסיון".

על רקע האסונות הקשים שפקדו את העם היהודי בעת האחרונה, התבטא הגרש"ב ליפשיץ בחריפות באומרו: "ברחובות בישראל משתולל במלוא עוזו מסע שמד. עד לא מכבר היו שלטי חוצות מובהקים של המיסיון, חומרי הסברה שלהם מציפים את הרחוב. ואנו, היראים לדבר ה', מגיבים לכל זה באדישות. כיצד מביטים עלינו מלמעלה לנוכח חוסר האכפתיות שלנו ממלאכת השמד עליה עמלים כל העת מרשיעי הברית".

"זהו צו השעה ועל כל היראים לדבר ה' להתגייס למערכה. איש לא יוכל לעמוד מנגד שעה שלנגד עיניו תהיינה מיליון חתימות של המוני עמך בית ישראל הקוראים מקירות לבם לומר למשחית הרף, בצורה הלגיטימית ביותר. חלילה לנו מלהחמיץ הזדמנות היסטורית זו", התריע יו"ר יד לאחים.

להצטרפות לעצומה   לחץ כאן

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל