יד לאחים קיים משמרת מחאה מול אירוע השמד של הטבלת יהודים לנצרות ב'מרכז הקונגרסים' בחיפה

16/09/2019
משמרת המחאה של יד לאחים בכניסה לאירוע המיסיונרי

מאות בני אדם מהכת הנוצרית המיסיונרית 'עדי השם' הגיעו באוטובוסים מכל רחבי הארץ אל 'מרכז הקונגרסים' בחיפה, לאירוע השנתי של הכת שנערך במקום. באירוע נטלו חלק גם אחדים מראשי הכת שהגיעו במיוחד מחו"ל כדי לשכנע את היהודים שישתתפו בו להמיר את דתם לנצרות ולפקח מקרוב על טקס המרת הדת.

פעילי השטח של המחלקה למאבק במיסיון ביד לאחים, שידעו מבעוד מועד על הפעילות האמורה מיהרו, כמידי שנה, להעמיד במקום משמרת מחאה והסברה שהורכבה מפעילי הארגון ומתושבי חיפה, אשר נועדה לפנות אל ליבם של אותם יהודים ולהעמיד אותם על טעותם ועל הסכנה שיש בכת.

ביד לאחים קובלים על 'מרכז הקונגרסים' בחיפה, שבאותו חודש שראשיו מיאנו לארח אירוע חרדי בהפרדה, גם אם הוא ימומן מכיסם הפרטי של המארגנים, הסכימו לארח כנס מיסיונרי להמרת דתם של יהודים לנצרות.
הרב שמואל ליפשיץ מראשי יד לאחים אמר כי "מזעזע להיווכח שמרכז קונגרסים בישראל נותן יד להמרת דת – טקס שיהודים בכל הדורות השליכו את חייהם מנגד כדי לו לבצע אותו".

עוד אומרים בארגון כי הם מצפים מעיריית חיפה לא לאפשר כל אירועים של הטפה מדת לדת. "כל דת רשאית לעשות אירועים פנים דתיים, אך לא אירוע שעניינו הטפה וגיוס אנשים מדת אחרת. מדובר בהצתה של מלחמת דתות, שתפגע במרקם העדין של החיים בחיפה"

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל