כשג' פרצה בבכי בשיחה עם המוקד המיוחד

המוני אנשים לבושים בלבן.

שעת תפילת 'נעילה' של יום הכיפורים בבתי הכנסת. רגע לפני ששערי שמיים ננעלים, המתח מורגש היטב. הדרמה כמו חותכת את האוויר. אלו הם רגעי השיא של היום הקדוש.

כל יהודי מתפלל ומהרהר, איך תיראה השנה החדשה שבפתח – – –

כולם מתחננים להיחתם לשנה טובה. אחד מבקש להבריא, השני מבקש על פרנסה, השלישי על הזיווג שלא נראה באופק, הרביעי על הנחת מהילדים, החמישי על שלום בית ועוד ועוד.

אפשר למשש בידיים את האווירה. מה יהיה בשנה החדשה – – –

השנה יש סיוע מיוחד שבוקע רקיעים.

יהודים רבים כבר שלחו למוקד התפילות של יד לאחים את שמותיהם המלאים ואת שמות בני משפחתם לתפילות שעורך יד לאחים בכותל המערבי, שריד בית מקדשנו, מול קודש הקודשים – המקום הקדוש ביותר שישנו עלי אדמות. תפילות לשנה טובה, לרפואה שלמה, לפרנסה, לנחת, לשלום בית, לזיווגים הגונים ולכל הישועות.

יד לאחים הצליח להגיע למספר תלמידי חכמים, יראי שמים, שעליהם הוטלה המשימה החשובה להזכיר את השמות המלאים שהועברו על ידי אלפי יהודים מרחבי הארץ ומכל העולם לתפילות של 40 יום בכותל המערבי בימי חודש אלול, בראש השנה, ב"עשרת ימי תשובה" וביום הכיפורים.

התפילות שעורך יד לאחים במקומות הקדושים הפכו מזמן לשיחת היום והתפרסמו בקהלים רבים, בגלל הישועות שאנשים ראו בזכות התפילות האלו.

הטלפניות במוקד יד לאחים לא מפסיקות להתרגש כל פעם מחדש. הן שמקבלות את הטלפונים עם השמות לתפילה, גם זוכות לקבל את הטלפונים עם הסיפורים המרגשים שזורמים כל העת, על אנשים שלדבריהם נושעו רק בזכות התפילות. בחודש האחרון למשל, הטלפניות שמעו את סיפורה של ר' – שלאחר שנתיים קשות מצאה עבודה, את סיפורה של ג' שפרצה בבכי כשסיפרה כיצד הבריאה בדרך נס לאחר שהרופאים כמעט התייאשו, את סיפורו של י' שעמד על סף גירושים אבל בסופו של דבר הכול הסתדר וגם את סיפורה של ס' ששלושת ילדיה הרווקים מצאו את זיווגם אחד אחרי השני בתוך חודשיים לאחר שנים ארוכות של ציפייה.

לאור גל הפניות הגדול, המוקד תוגבר בימים אלו. הזדרזו גם אתם ומהרו להעביר את שמותיכם המלאים לתפילות ותזכו גם אתם בעזרת ה' לישועות בכל המצטרך – – –

לחצו כאן להעברת שמותיכם המלאים לתפילות בימי ראש השנה, עשרת ימי תשובה ויום הכיפורים >>> 
או חייגו ל:1800-620-640

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל