לראשונה מזה שנים וברקע המלחמה: שלטי חוצות ברחובות הערים ובצמתים קוראים להמרת דת

06/03/2024

ארגון יד לאחים מזהיר כי לראשונה מזה שנים רבות וברקע המלחמה הגורמת לציבור להתקרב ליהדות, גורמים מהכת הנוצרית "היהודים המשיחיים" מנצלים את המצב ויצאו בקמפיין שילוט חוצות ענק בכל רחבי הארץ, במטרה לגרום לציבור להמיר את דתו. לפי 'המחלקה למאבק במיסיון' בארגון, המיסיונר טום קנטור הפועל מארה"ב בתמיכת כנסיות אוונגליסטיות עומד מאחרי השילוט, וזאת אחרי שבקיץ האחרון שלח את חוברת הטפה מיסיונרית בשם: 'סודו של שינוי' לכל בית בישראל וניסה להגיע ליותר מ-4 מיליון ישראלים.

בדיוק כפי שקרה בקיץ, אז הזהיר יד לאחים את הציבור מבעוד מועד ופגע משמעותית בפעילות המיסיונרית, גם הפעם יצא הארגון בקמפיין הסברה נרחב כדי להזהיר את הציבור מפני המפגע המיסיונרי. במקביל לקמפיין ההסברה, פנו ביד לאחים לאישי ציבור ולרבני הערים וביקשו מהם להסביר לציבור את הסכנה שבדבר.

במכתב שנשלח אליהם נכתב בין היתר: "קמפיין פרובוקטיבי ומחוצף זה נועד להמרת דתם של כמה שיותר יהודים רח"ל, ובימים אלו הוא הגיע גם לעירכם. מדובר בקמפיין מסוכן עם פוטנציאל נפיץ והרסני, ובשל כך יד לאחים נאבק בנושא בכמה דרכים, הן מול הציבור הרחב והן מול החברות המפרסמות. בקשתנו כי כבודו יפרסם מכתב אזהרה לתושבי העיר המזהיר מפני הקמפיין המיסיונרי, וכן יזהיר את הציבור בדרשות ובמפגשים אחרים עם התושבים ועם אנשי הציבור וראשי העיר".

ביד לאחים אומרים: שוב אנו נתקלים בניסיונות כתות המיסיון הנוצרי לנצל מצוקות ואת המצב השברירי בישראל כדי להטיף לנצרות. אנו קוראים לממשלה לייצר בחוק מגבלות על פרסומי מסיון שקוראים ליהודים, במדינה היהודים, להמיר את דתם. אנו סמוכים ובטוחים כי בעקבות הפרסום שלנו, הציבור יבין במה מדובר וינהג בהתאם. במקביל אנו מבקשים מכל מי שנתקל בשילוט באזור מגוריו, או בכל פעילות מיסיונרית אחרת ליצור קשר עם מוקד החירום שלנו שזמין 24 שעות שמספרו 9234*

פלייר שהפיץ יד לאחים

פרסום חוצות של המסיון

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל