מאבק נגד הקמפיין המיסיונרי בכל רחבי השפלה

תושבי הערים רחובות, נס ציונה, רמלה, לוד וסביבותיהן נחרדו לגלות בשבועות האחרונים שלטי חוצות ענקיים בעלי אופי מיסיונרי מובהק. השלטים נשאו את הבשורה הכוזבת לפיה ישועתו הפרטית של כל אדם תבוא מישו (עפ"ל) ואף קראו להמוני העוברים והשבים לחייג למספר טלפון חינם על מנת לקבל פרטים נוספים.

האגף למאבק במיסיון בארגון הפעילים יד לאחים הצליחה לשים את ידה על תכתובת של המיסיונרים השופכת אור על ההתארגנות המיסיונרית הנוכחית ומטרותיה המדויקות. הכותבים, המזהים עצמם כיהודים למען אותו האיש, מבהירים בתכתובת כי "זהו קמפיין שלישי מתוך שנים עשר שמתוכננים". תיאור הפעילות האחרונה יורד לפרטי פרטים: "קיבלנו פרטים של 304 איש שהביעו התעניינות, וחילקנו 17,655 פליירים".

המיסיונרים אינם פוסחים גם על התבוסות שנחל הקמפיין עם צאתו לדרך. "פרסמנו את הבשורה הקבועה שלנו על גבי 13 שלטי חוצות. תוך כמה ימים, נותרו רק שישה שלטים. השאר הורדו. המפרסמים שפרסמו את השלטים שלנו קיבלו פניות נזעמות והם נאלצו להסיר אותם". לראיה מציגים המיסיונרים שלט חוצות ששרד שש שעות בלבד והוסר.

אנשי יד לאחים פתחו מיד במתקפת נגד הסברתית שנועדה להזהיר את הציבור מפני הולכת השולל. במנשרים מיוחדים שפורסמו בחוצות הערים שבהם החלו המיסיונרים בקמפיין שלהם, נאמר: "מתקפה מיסיונרית שלוחת רסן פוקדת בימים אלו ערים רבות ברחבי הארץ. ציידי הנפשות, המיסיונרים, עושים את פעילותם הנפשעת באמצעות שלטי פרסום בחוצות הערים, בחלוקת חומר תעמולה, בביקורי בית ועוד".

המנשרים מבהירים היטב לכל עובר ושב, בשפה פשוטה ושווה לכל נפש את מטרתם הנואלת של המיסיונרים: "המיסיונרים רוצים להכחיד שארית וזכר מעם ישראל. המיסיונרים הם אויבי עם ישראל. הם רוצים ללכוד אתכם, הורים יקרים! הם רוצים ללכוד את ילדיכם היקרים! הם רוצים להעבירכם לנצרות. היזהרו!".

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ, קרא לציבור שלא לקשור שום קשר עם המיסיונרים, אף לא למטרת ויכוח. ברוח זו קוראים גם המנשרים לאלו שנחשפים לחומר התעמולה המיסיונרי: "אל תענו לפניותיהם. אל תתקשרו לטלפונים אותם הם משאירים. אל תעיינו בחומר אותו הם מחלקים".

הגרש"ב ליפשיץ אמר כי "זו העת לדרוש בתוקף את תיקון חוק המיסיון שישים קץ להשתוללותם הנפשעת וחסרת הרסן של המיסיונרים שאינם יודעים גבולות. חשוב לזכור", הטעים יו"ר יד לאחים, "שבקואליציה הנוכחית חברים 20 שומרי תורה ומצוות ואם כולם יתאחדו בדרישה לתיקון חוק המיסיון ויציבו זאת כאולטימטום – לא תהיה לראש הממשלה כל ברירה אלא לתקן את החוק שיבלום סופית את המיסיון וגרורותיו. שכן, אחרת לא תהיה לו ממשלה! ואם חלילה לא תנוצל עוצמה פוליטית זו, מי יודע איזה קטרוג נופל על עם ישראל כולו בעת שהיה אפשר למנוע שמד ולא נעשה דבר.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל