מייל פנימי חושף – המיסיונרים מנסים להטיף לילדים לנצרות בימי בין הזמנים

30/07/2021
הפניה המיסיונרית: "אנא, תנו תרומה נדיבה היום לשינוי חיי הצעירים בקיץ הקרוב".

תחת הכותרת המזוויעה "עזור לילד יהודי להתאהב ביש"ו" נשלח בשבוע שעבר מייל מארגון ההטפה המיסיונרי הגדול ביותר בישראל בשפה האנגלית לתורמים נוצריים מהעולם, הקורא להם ליטול חלק ב"הטפה" ילדים יהודים כדי להעבירם לנצרות.

בתוכן האימייל מספרים המיסיונרים כי רוב המאמינים ב'אותו האיש' הגיעו לאמונה בו בגיל צעיר מאוד, ומשכך זה הגיל בו כדאי להשפיע גם על ילדים יהודיים.
לדבריהם "סוג נתונים זה אושר שוב ושוב. החוקרים מתארים את הילדות כשלב חיים בו אנשים הכי פתוחים לשמוע על דברים. המשמעות ברורה: התמקדו בילדים".
אחרי ההקדמה הזו עוברים המיסיונרים לעיקר, ומבקשים מנוצרים בעולם לסייע להם במלאכת השמד: "אנא, תנו תרומה נדיבה היום לשינוי חיי הצעירים בקיץ הקרוב…".

אישה הנמצאת בכת המיסיונרית שנמצאת בהליכי חזרה ליהדותה באמצעות אנשי התיאולוגיה של יד לאחים, קיבלה את האימייל האמור, נחרדה לראות את הקריאה להטיף לילדים והעבירה אותו מידית לארגון.

קשה לקרוא את השורות הללו שנאמר במייל המדובר: "למטיפים שלנו שעובדים עם ילדים ונוער יש התלהבות". זהו מסמך מפליל טענו השבוע ביד לאחים, מדובר בהודאה על הטפה מכוונת לילדים וביד לאחים נערכים לתביעה משפטית באמצעות עורך הדין גיא אופיר.

בד בבד ביד לאחים פונים לציבור ההורים בבקשה לפקוח עין על ילדיהם ובמקרה הצורך היל"ת לפנות למוקד החירום 24 שעות ביממה, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה.

במחלקה להצלה ממיסיון בארגון אומרים: חודשי הקיץ והחופש מאופיינים במגוון סכנות חדשות שאורבות לילדים, והמיסיון הנוצרי הוא סכנה שהולכת וצוברת תאוצה. המיסיון בישראל, במימון כנסיות ומאמינים נוצריים מהעולם, משקיע מיליוני שקלים רבים מידי שנה כדי לפעול ברשת. בשנים האחרונות אנו עדים לפחות "מסעות בשור" ברחבי הערים, ובמקום זאת "מסעות הבשור" ברשת זינקו ביותר ממאתיים אחוז בשנתיים האחרונות. המיסיונרים מעדיפים את צורת הבשור הזו כי כך הם יכולים להגיע הרבה יותר בקלות לאנשים, ובפרט לילדים ונוער, מאחורי הגב של ההורים ובני המשפחה.

המיסיונרים יודעים כיצד לקרוץ לילדים קטנים באמצעות כותרות או סרטונים מעוררי עניין, תוך זריית שקרים ומעשי נוכלות. מבחינת החוק מדובר בעבירה פלילית לכל דבר לפי סעיף 368א' לחוק העונשין הקובע עונש מאסר על פעילות מיסיונרית כזו, אולם העובדה שהמשטרה מעולם לא אסרה מיסיונר שעשה זו, כמו קורצת ומדרבנת את המיסיונרים להמשיך בכך.

 

 

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל