מרכז הקונגרסים מכה שנית

לנגד עיני תשע מאות יהודים, חלקם עולי חבר העמים וחלקם ישראלים ותיקים, שהתכנסו בעיצומה של השבת, תוך כדי חילולה בפרהסיה וברגל גסה, הציגו ראשי הכת המיסיונרית עדי ה', את שובם אל הזירה הצפונית, כשהם נהנים מגיבוי מלא של מערכת המשפט בישראל.

במרכז המופע שכלל דברי ארס, עלו על הבמה, בזה אחר זה, מספר יהודים, ששמותיהם ופרטיהם המלאים מצויים בידי יד לאחים, והוצגו לקהל הרב שקיבל אותם בתשואות לקראת הטבלתם לנצרות. כל היהודים הובלו היישר ממרכז הקונגרסים לבית המשמש את הכת, בשכונת קריית אליעזר. שם, בבריכה השוכנת בחצר הבית, הוטבלו לנצרות, בעיצומו של יום השבת.

ביד לאחים עקבו אחר הפעילות הצפויה מראש, למרבה הצער והאירוניה. כזכור, לפני שבועות אחדים פסק בית משפט השלום בחיפה כי מרכז הקונגרסים חייב להיות פתוח גם בפני המיסיונרים. פסק הדין המקומם זכה לגיבוי מפוקפק ותמוה, בחוות דעת ארוכה, מאת היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שקבע כי אין לבלום את אירועי המיסיון בשום מקום, "מטעמים של אפליה".

"מעבר להטבלה לנצרות, שכנגדה לב כל יהודי נקרע לגזרים", אמר השבוע יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, "יש באירוע האחרון משום חילול ה' כואב, נורא ומחפיר. לא עוד מעשים מיסיונריים נפשעים המתארגנים תודות לזממם הבלתי נלאה שאינו יודע גבולות. מעמד ההטבלה האחרון נעשה בלגיטימציה מפורשת של רשויות החוק והמשפט. היש לנו חילול ה' גדול מזה?", הטעים הגרש"ב ליפשיץ.

במסגרת פעולות ההסברה והמחאה, הפיצו לקראת השבת האחרונה פעילי יד לאחים, כרוזים בכל בתי הכנסת ברחבי חיפה. תחת הכותרת "מסע השמד בעיצומו", נאמר בכרוזים: "מסע שמד נוסף זה הנו חוליה בשרשרת הפעילות המיסיונרית הסדרתית המתקיימת במרכז הקונגרסים אשר עד כה הביאו יהודים רבים להמיר את דתם לנצרות. יהודים!", קוראים הכרוזים, "לא נרפה, לא נשקוט. מרכז הקונגרסים חייב לסגור שעריו לפני ציידי הנפשות, המיסיונרים".

בתוך כך, על רקע פתיחת מושב הקיץ של הכנסת, מתחדשת במלוא עוזה הפעילות הפרלמנטרית והחוץ-פרלמנטרית, ביוזמת יד לאחים, לתיקון חוק המיסיון, על מנת להביא לכך שהחוק יאסור כל פעילות של שידול, שכנוע והטפה להמרת דת מכל סוג שהוא.

"הגיע הזמן", אמר בהקשר זה, יו"ר יד לאחים, "שהעם בישראל יבין שהמיסיון הוא האויב הגדול ביותר של העם היהודי". באומרו זאת, ניתח הגרש"ב ליפשיץ: "לכול ברור שמטרת החמאס, למשל, היא שלא יהיו יהודים בארץ ישראל היל"ת. אבל המיסיונרים רוצים להשמיד את העם היהודי כולו. הם לא רוצים שיישאר יהודי אחד על פני אדמת כדור הארץ. זוהי סכנה לעם ישראל", הטעים וקבע בנחרצות: "אסור להישאר אדישים".

כרוז שהפיץ יד לאחים ברחבי חיפה בשבוע האחרון

כרוז שהפיץ יד לאחים ברחבי חיפה בשבוע האחרון

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל