"קמפיין ההטפה הגדול מזה שנים" יד לאחים מזהיר: חוברות מיסיונריות יחולקו בימים הקרובים ל-4 מיליון בתי אב בישראל

01/08/2023

ארגון יד לאחים מזהיר כי קמפיין ההטפה המיסיונרי הגדול ביותר מזה כמה שנים אמור להיפתח ביום שלישי הקרוב י"ד במנחם-אב, ה-1.8 למניינם. לפי 'המחלקה למאבק במיסיון' בארגון, המיסיונר טום קנטור הפועל מארה"ב מתכונן לשלוח את חוברת ההטפה המיסיונרית 'סודו של שינוי' לכל בית בישראל ובכך להגיע ליותר מ-4 מיליון בתי אב.

הפעם הקודמת שבה עשה קנטור את הצעד הזה קרתה לפני 6 שנים אז הוא שלח מיליוני תקליטורים מיסיונרים לכל בית אב בארץ. ביד לאחים מזהירים את הציבור מפני הקמפיין המיסיונרי ומבקשים מכל שנתקל בחלוקת החומר באזור מגוריו לעדכן במהירות את מוקד החירום של הארגון, בטלפון שמספרו 9234*. לפי מידע פנימי שהגיע ליד לאחים, החלוקה תחל בגוש דן ובשפלה ותתפשט בהמשך לשאר חלקי הארץ.

עוד לפי הארגון, חברת הפצה ישראלית העובדת עם קנטור מגייסת בימים אלו עשרות רבות של עובדים למשך חודש ימים, כדי שיוכלו להניח את החוברות באופן אישי בכל תיבות הדואר בארץ. "למיטב הבנתנו חברת ההפצה מחפשת דווקא מחלקים חרדיים מתוך הבנה, שכך איש לא יחשוד בהם כמי שמחלקים חומרים מיסיונריים" אומרים בארגון ופונים לבחורי ישיבות אשר נתקלים במודעות גיוס להפצה בתיבות הדואר, לעבודה זמנית לחודש עם שכר גבוה לשים לב לכך שאין מדובר בחלוקת החומר המיסיונרי ובמידת הצורך לפנות ליד לאחים לבירור.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל