ראש ישיבת פוניבז': "צדקה גדולה לתרום ליד לאחים"

15/05/2023

ראשי יד לאחים קיימו ביקור מיוחד אצל ראש ישיבת פוניבז' הגאון הרב ברוך דב פוברסקי וקיבלו ממנו חיזוק ועידוד לפעילות הנעשית לאורך כל ימות השנה.

על חברי המשלחת נמנו הרב שמואל ליפשיץ מראשי הארגון, הרב חיים אייזנברג, הרב יואב רובינסון מנהל המחלקת התבוללות והדור השני והרב שמעון אברג'יל רכז פעילות השטח למלחמה והצלה מהמיסיון והכתות השונות.

בביקורם העלו ראשי ונציגי הארגון בפני ראש הישיבה את העשייה הרבה הנעשית בשטח להצלת דורות רבות של יהודים, והעניקו סקירה מקיפה על הפעילות שעלתה שלב בתקופה האחרונה.
הרב אייזנברג סקר בפני הרב את הפעילות במחלקת הטמיעה, כמו כן סיפר על אודות המגבית שבעיצומה, ועל ההגרלה הגדולה בין התורמים על ספר תורה מהודר, לצד פרסים יקרי ערך נוספים.
על פרטי הפעילויות המיוחדות שנערכו לעולים מאוקראינה ולרבים נוספים, הרחיב בדברים הרב יואב רובינסון מנהל מחלקת התבוללות והדור השני ששיתף בין היתר בפעילויות ובהם ערב הכנה לליל הסדר לכל הניצולות וילדיהם בהשתתפות טובי המרצים. האירועים התקיימו בין היתר בראשון לציון, קריית שמונה ובאר שבע.

הרב פוברסקי שקיבל את המשלחת בחביבות יוצאת דופן ציין בדבריו את היכרותו רבת השנים עם הארגון עוד מימי המייסד הרב שלום בער ליפשיץ זצ"ל, והרחיב על הקשר המיוחד שהיה ביניהם עוד מימי צעירותם, והדגיש עד כמה הוא מכיר ומוקיר את הפעילות של הארגון זה שנים רבות.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל