שנה להירצחם: חברי שלשת הנערים החטופים ז"ל הגיעו למשרדי יד לאחים כדי להתרשם מקרוב מפעילות 'פדיון שבויים'

04/06/2015

כשנה לאחר שבייתם ורציחתם של שלשת בחורי הישיבה גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, הגיעו היום (חמישי) עשרות חבריהם בליווי מחנכם מישיבת 'מקור חיים' בה למדו שניים מהקדושים, למטה המשרדים הראשיים של יד לאחים בבני ברק, כדי ללמוד מקרוב על פעילות פדיון שבויים של יד לאחים.

את הביקור פתח הרב שלמה ריזל ממחלקת הדוברות של יד לאחים שהציג בפני הנערים את פעילות פדיון השבויים היומיומי של יד לאחים. הוא הרחיב בדבריו על היקף התופעה וסיפר על הניסים הגלויים שמלווים את אנשי יד לאחים בחילוצים ואת הסיעתא דשמיא הגדולה שמלווה את פעילותם זו.

לאחר מכן נשא דברים א' – חבר באחד מצוותי החילוץ של יד לאחים שהמחיש ותיאר חילוצים מורכבים שהיה שותף בהם ודיבר נרגשות על תחושת השליחות שמלווה אותו. "מה שמחזיק ומחזק אותי בחילוצים האלו זו העובדה שאני יודע שאני עוסק במצוות פדיון שבויים ובכך מחזיר נשמות אבודות הביתה – לעם ישראל".

בסיום הביקור העניק הרב שמואל ליפשיץ מראשי יד לאחים ספרי תהילים מהודרים למחנך הרב מרדכי הכהן עבור תלמידיו משתתפי הביקור, תוך שהוא מדגיש כי כולנו זוכרים את התפילות והאחדות שליוו את עם ישראל עם שבייתם של הנערים. "עלינו להמשיך גם היום בתפילות מתוך אחדות לנוכח הסכנות שרובצות על עם ישראל ובעזרת השם נזכה כולנו לגאולה שלימה במהרה" סיים הרב ליפשיץ את דבריו הנרגשים.

א' מיחידת החילוץ מרצה בפני הנערים

 

הרב שמואל ליפשיץ מעניק למחנך הרב מרדכי הכהן את ספרי התהילים

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל