תדהמה וזעזוע: אשת סגן שר החוץ – מפיצה אמונה בנצרות ברבים

מידע אמין ומזעזע שפורסם לאחרונה בתקשורת חושף כי אשת סגן שר החוץ, דני איילון, אינה אלא מיסיונרית מאמינה הגאה בכך ומצהירה על כך בכל עת מצוא. לפי אחת הידיעות (שמקורה באתר מיסיונרי) איילון משתמשת במעמדה כאשת מנהיג כדי להפיץ את הנצרות בקרב נציגים יהודים בכירים, אנשי תקשורת ודמויות בינלאומיות אחרות. איילון מספרת בנאומיה על הערצתה את ישו.

איילון עצמה סיפרה בראיון לערוץ מיסיונרי מובהק, היא פועלת להידוק הקשרים בין הקהילה היהודית ובין הקהילה הנוצרית.

באחד הפרסומים המיסיונריים מדווח בהתרגשות על אירוע שהתקיים בימים בהם שימש דני איילון כשגריר ישראל בוושינגטון. הגב' איילון, לפי הפרסום, "השתמשה באירוע של ארוחה רשמית על מנת לבשר את אמונתה באלוהותו של ישו". את הדברים נשאה בפני נציגים יהודים בכירים ביותר, כתבי התקשורת של וושינגטון ונציגי גופים בינלאומיים נוספים.

אנשי יד לאחים חשפו השבוע כי איילון אף מופיעה בסרט מיסיונרי שנושא את הכותרת "המטרה היחידה- להציל נשמות עם הבשורה של ישו".

יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, פנה לראש הממשלה, לשר החוץ, למבקר המדינה ולגורמים בכירים נוספים במערכת השלטון, והעמידם על חומרת הדברים. הגרש"ב ליפשיץ שב והבהיר "נקל לשער את ההשפעה ההרסנית שתהיה לפרסום עצם עובדה מחפירה זו כלפי המיסיונרים. עצם העובדה שאשת אדם שניצב בתפקיד כה בכיר מפיצה את האמונה הנוצרית, והיא איננה בושה במעשיה, עלולה להביא לאנשיהם עודף מוטיבציה ולגיטימציה והתוצאה הנוראית הרת אסון".

הגרש"ב ליפשיץ הדגיש כי "רק תיקון חוק המיסיון ודרישה נחרצת של כל הנציגים הדתיים בכנסת, תוך ניצול היותם רוב שבלעדיו לא תהיה קואליציה, לתקן את החוק – היא שתביא לבלימת המיסיונרים והפסקת פעולותיהם הנפשעות לציד נפשות".

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל