תדהמה: מיסיונר בכיר הפליא מכות לשווא בבחור ישיבה ברחובה של עיר

נתנאל (השם המלא שמור במערכת), בחור הישיבה בן ה-21, שצעד מתחנת האוטובוס בצומת רעננה לעבר ביתו, רצה רק לפגוש את משפחתו לאחר שהות ממושכת בישיבה בה הוא לומד.

 בצומת עמדו מיסיונרים שהחזיקו בשלטים, חילקו עלונים מפוקפקים ושוחחו עם עוברי אורח. כזכור, בשבוע שעבר חשף ארגון הפעילים יד לאחים כי המיסיונרים פתחו בקמפיין מיסיונרי מרושע, חסר תקדים בהיקפו ובאגרסיביות שלו, יצא השבוע לדרך וכבש שורה של ערים בגוש דן והשרון. קבוצות של מיסיונרים פשטו על הצמתים המרכזיים, עם בגדים העוטים מסר מיסיונרי נואל ובידיהם שלטי בד וחומר הסברה של הטפה מוליכת שולל.

 לעבר בחור הישיבה רצו לפתע שניים מן המיסיונרים שעמדו באזור הצומת, רדפו אחריו, קפצו עליו, הפילו אותו על הרצפה והחלו להכות בו. השניים – שלפי מיטב הפרטים המצויים בידי יד לאחים הם המיסיונר הבכיר מרסל קלארק, תייר ממוצא אסיאתי בעל אזרחות הולנדית ומיסיונר נוסף עולה ממדינות חבר העמים,– היו משוכנעים שבחור הישיבה התמים קשור לארגון הפעילים יד לאחים.

 כשרעד בקולו שיחזר השבוע בחור הישיבה את המקרה המזעזע: "ירדתי מהאוטובוס בצומת רעננה וראיתי אנשים עם שלטים עם כיתובים על אותו האיש. כשהם ראו אותי, הם רצו לכיווני. לא הבנתי למה הם עושים את זה וברחתי מהם, כששניהם בעקבותיי. כשאזלו כוחותיי, הם תפסו אותי והחלו להפליא בי מכות רצח. למי שניסה להתערב, הם אמרו ברוב חוצפתם כי באותו בוקר תקפתי קשישה שקשורה לפעילותם. כל אחד משני המיסיונרים תפס יד אחרת שלי ועיקמו אותה בחוזק רב. באיזשהו שלב הבחנתי כי אחד מעוברי האורח צילם. שמחתי שלפחות יהיה תיעוד ממה שהם עושים לי". עוברי אורח שהיו עדים לאירוע המזוויע מיהרו להזמין משטרה שהגיעה במהירות למקום ולקחה את שני התוקפים לחקירה.

 אנשי יד לאחים שחשו למקום ואף הספיקו לקבל את ההקלטה של האירוע המקומם מאת עובר אורח שתיעד קטע קצר ממנו, ליוו את נתנאל למשטרה ולבית החולים. אנשי צוות בית החולים מאיר בכפר סבא הזדעזעו למראה הצעיר והבהילוהו לסדרת בדיקות מקיפות. למרבה הנס, הוא לא נפגע באבריו הפנימיים אך גופו ספג מכות יבשות וצלקות רבות שנותרו בחזותו. נתנאל, שאינו מכיר את טבעם של אנשי הכת, חושש לחייו ולדבריו יש לו סיבה טובה לכך. "אחרי שהמשטרה הגיעה ניגשו אלי מיסיונרים אחרים, צילמו אותי והבטיחו לי שעוד ניפגש", סיפר בבהלה. אנשי המודיעין של יד לאחים הצליחו על נקלה לזהות את המיסיונר המכה כמיסיונר ששמו נודע לשמצה ואשר עושה נפשות בשם המטרה הנואלת להעביר יהודים על דתם כמי שמתיימר להציג עצמו כשוחר שלומה של האנושות כביכול.

 יו"ר יד לאחים, הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ, אמר השבוע כי "המיסיונרים עצמם אינם עוצרים וממשיכים בקמפיין הנפשע שלהם. רק מי שטחו עיניו מראות לא רואה את הסכנה קורמת עור וגידים ואינו מקדיש את כל יכולתו לביעור הנגע ולו באמצעות העברת החוק שיאסור כל פעולה מיסיונרית באשר היא. אם לא עכשיו – אימתי", קרא הגרש"ב ליפשיץ בכאב.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל