כנסיית האדוונטיסטים שומרי שבת

במדינות שונות, האדוונטיסטים מוכרים היטב ע"י יהודים שומרי תורה ומצוות רבים כשותפים במאבק על זכותם כעובדים לשבות בשבת. אך יהודים אלו אינם יודעים כי האדוונטיסטים מטיפים לאחינו אשר אינם דתיים בטענה כי הם קרובים מאוד כביכול לאמונתנו ע"י שביתת השבת… בישראל, חלק ניכר מכנסייה זו מבוסס על עובדים זרים השוהים אף לעיתים רבים בארץ ללא אשרת שהיה כחוק.

אמונתם חורגת מדפוסי האמונה וההתנהגות הדתית המקובלים בעולם הנוצרי. הם נוצרים, אבל ביום ראשון הולכים לעבודה ושולחים את הילדים לבתי ספר ולגנים. שבת, לעומת זאת, היא בשבילם יום קודש שבו עוסקים בלימודי דת, מנוחה מעמל השבוע ותכסים פולחניים. אנשי הכת לא שומרים שבת כלל אלא מכיוון שיום ראשון הינו לטענתם מועד הנקבע ע"י הכנסייה הקתולית בלבד ולא נמצא אפילו פסוק אחד מתחילת כתבי הקודש ועד סופם שמצדיק את העברת יום המנוחה השבועי מן היום האחרון בשבוע ליום הראשון בו, "חזרו" ליום שבת כיום מנוחתם ופולחנם. (בעצם, טענתם מופרכת לגמרי ע"י כל הפלגים בנצרות, לאחר שכתוב במפורש בספר הברית החדשה כי תלמידי ישו שמרו את "יום האדון", דהיינו יום ראשון שקם בו ישו לתחייה.)

למרות שנשיאה הנוכחי של הכנסיה האדוונטיסטית בישראל, מכחיש שהכת מיסיונרית בארץ, יד לאחים, במקרים רבים, גילה את ההיפך. לטענת דובר הכנסייה, המיסיונריות היא יוזמה פרטית של מאמינים. אולם בצפייה באתר האינטרנט הרשמי של הכת, ניתן לראות כי האדוונטיסטים רואים את עצמם במפורש כמיסיונרים, וכך הם כותבים שם: "אדוונטיסטים שומרי שבת מאמינים כי חופש הדת הוא זכות בסיסי לכל אדם. כנוצרים, הם משוכנעים כי לפרסם את האמונה אינו רק זכות, אלא חובה".

האדוונטיסטים, כמו מיסיונרים אחרים, למדו כי יהודים נרתעים מסמל של הצלב ומכל הקשור לנצרות. לכן לשםהסגת קהל היעד שלהם, פועלים הם בהסוואה מכוונת: יש צורך להימנע מסמלים נוצריים ויש להעדיף שימוש בסמלים ומונחים יהודיים בהטפה מיסיונרית. המטרתם היא לטשטש את ההבדלים הקיימים בין אמונתם לבין האמונה היהודית.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל