ברכה ותפילה לפרנסה טובה

ראשי > ברכה ותפילה לפרנסה טובה

ברכה לפרנסה טובה

תפילה לפרנסה טובה

רבים מאיתנו מחפשים ותרים אחר הדרך הנכונה לזכות בברכה לפרנסה טובה, מלבד היגיעה והמאמצים, וההשתדלות יש צורך בברכה שתשרה במעשי ידינו. פרנסה טובה היא לא רק בכמות אלא גם האיכות, בלי קושי ומאמץ, בנקל בשמחה ובנחת. ברכה לפרנסה טובה משמעה שהפרנסה מגיעה בדרכים נעימות וטובות.

כח הנתינה – תפילה לפרנסה טובה

כדי לזכות בברכה עם תפילה לפרנסה טובה ולהיות זכאים להתברך בה אנו מוכנים לעשות הרבה. סגולות וקמיעות, ימי תפילה, ומסעות לקברי צדיקים. כולם חשובים ומבורכים, אבל הברכה והתפילה לפרנסה טובה נמצאת בעיקר בכח הנתינה של האדם. זהו טבע שהטביע בורא עולם בבריאה שכל מי שנותן ומשפיע פותח לעצמו צינור של שפע לשני הכיוונים ומכין כלים לקבלת הברכה והתפילה לפרנסה טובה.

ברכה לפרנסה טובה – איך זוכים?

כשהלב שלנו פתוח לאחר, הנזקק והאומלל, הברכה והתפילה לפרנסה טובה שורה במעשי ידינו וממרום יורד שפע גדול ועל טבעי. מי שלא עוצם עין מול זעקות הנשים קשות היום הנמצאות בשבי וזוכות ליחס מתנכר מכל הסביבה. מי שפותח את ידו, זוכה מידה כנגד מידה לברכה של "פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון". כשדואגים לאותם ילדים שניצלו בעור שיניהם מכפרים עוינים ונמצאים כעת בתהליך של שיקום והחלמה נפשית ורוחנית, כשדואגים לילדים הללו, בורא עולם ידאג לילדים שלנו לפרנסה טובה ומבורכת עם תפילה.

תפילה לפרנסה טובה – שיחה ממתינה

שווה להטות אוזן לאחד התורמים ליד לאחים ששיתף בסיפורו האישי והמרגש:

אשתי עבדה בעירייה משך תקופה מסוימת. ביום בהיר קיבלה מכתב פיטורין ומצאה את עצמה מצטרפת למעגל האבטלה. היא ניסתה לברר את סיבת הפיטורין ולא קיבלה תשובות ברורות. בלית ברירה יצאה לחפש עבודה. היא שלחה קורות חיים ולא חזרו אליה. בפעמים הבודדות שבהן נקראה לראיון, לא התקבלה. כך נמשך מצבה במשך ארבעה חודשים.
המצב עלול היה להימשך כך אבל יום אחד החלטנו שנתרום הוראת קבע ליד לאחים כשאנו מבקשים מה' שניוושע בזכות זאת.
בעוד אשתי משוחחת עם המזכירה של יד לאחים – היא מבחינה שיש בקו שיחה ממתינה. להפתעתה העצומה, על הקו הייתה הפקידה מהעירייה שהתקשרה לומר שהיא מוזמנת לחזור לעבודה. סיבת הפיטורין כמו סיבת החזרה לעבודה נותרו עד עתה בגדר חידה. דבר אחד ברור: כיום היא מבוססת לחלוטין במקום העבודה שלה ואין לנו כל ספק שזה אך ורק בזכות התרומה שלנו לפדיון שבויים.

תפילה לפרנסה טובה מהצדיקים

כדי לזכות לתפילה לפרנסה טובה מגדולי וצדיקי הדור יש צורך לעיתים במאמצים כבירים, תורמי יד לאחים זוכים לברכה אישית מגדולי הדור שליט"א. ומי לא רוצה לקבל ברכה לפרנסה טובה או לכל צורך אחר וישועה נצרכת עבורו ועבור בני ביתו. גדולי ישראל הרואים ביד לאחים זרוע ארוכה שלהם למצוות פדיון שבויים והצלת נפשות מאבדון והתבוללות, מבקשים לקבל את שמות התורמים ולברך אותם בברכה אישית עם תפילה לפרנסה טובה ולישועה והצלחה.

ברכה לפרנסה טובה - שאלות נפוצות

 מי שפותח את ידו ותורם ליד לאחים, זוכה מידה כנגד מידה לברכה של "פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון". 

תורמי יד לאחים זוכים לברכה אישית מגדולי הדור שליט"א. 

תהילים+ תפילה לפרנסה טובה

א שִׁ֗יר הַֽמַּ֫עֲל֥וֹת אַ֭שְׁרֵי כָּל-יְרֵ֣א יְהוָ֑ה הַ֝הֹלֵ֗ךְ בִּדְרָכָֽיו: ב יְגִ֣יעַ כַּ֭פֶּיךָ כִּ֣י תֹאכֵ֑ל אַ֝שְׁרֶ֗יךָ וְט֣וֹב לָֽךְ: ג אֶשְׁתְּךָ֤ | כְּגֶ֥פֶן פֹּרִיָּה֮ בְּיַרְכְּתֵ֪י בֵ֫יתֶ֥ךָ בָּ֭נֶיךָ כִּשְׁתִלֵ֣י זֵיתִ֑ים סָ֝בִ֗יב לְשֻׁלְחָנֶֽךָ: ד הִנֵּ֣ה כִי-כֵ֭ן יְבֹ֥רַךְ גָּ֗בֶר יְרֵ֣א יְהוָֽה: ה יְבָרֶכְךָ֥ יְהוָ֗ה מִצִּ֫יּ֥וֹן וּ֭רְאֵה בְּט֣וּב יְרוּשָׁלִָ֑ם כֹּ֝֗ל יְמֵ֣י חַיֶּֽיךָ: ו וּרְאֵֽה-בָנִ֥ים לְבָנֶ֑יךָ שָׁ֝ל֗וֹם עַל-יִשְׂרָאֵֽל:

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל