גירשנו את החושך – סיפור האור של חנוכיית הניצולה מהכפר הערבי

העובדות הסוציאליות של יד לאחים קיבלו בימי חג החנוכה עשרות תמונות של חנוכיות מנשים גיבורות שבשנה שעברה היו כלואות בכפרים ערביים ולא יכלו לחגוג את חנוכה יחד עם כל עם ישראל, והשנה, חופשיות הן יכולות לעשות זאת אחרי שנים רבות.

הנה למשל טקסט ששלחה אחת מהן יחד עם התמונה:
"זה היה בחודש אוגוסט. ישבתי בחדר בכפר לבד בחושך. בוכה. בכי שקט כשהנשמה שלך נקרעת מבפנים. בכיתי לבורא עולם… אמרתי לו או שתוציא אותי מפה או שאני יוצאת מפה בארון מתים..
אני לא יכולה יותר… או שבסופו של דבר הוא ירצח אותי או שאני מתאבדת.. הנשמה שלי כבר מתה והגוף חי.. זה אחרי תקופה לא פשוטה שסבלתי בין השאר זעזוע מוח קל (שזה נס בפני עצמו). מישהו המליץ לי לפנות ליד לאחים ואני מודה לו עד היום. מאוד פחדתי".

אחרי שהיא מתארת בקצרה את סיפור החילוץ שאותו לא נוכל לחשוף כאן כעת, היא ממשיכה.

"מאז אני פה ברוך השם !! מודה לבורא עולם שהוציא אותי מהחושך עם כל חמשת ילדיי לאור!! אני מודה ליד לאחים שחילצו אותי, עזרו לי ועדיין עוזרים. הם חלק מהמשפחה שלי.

מודה לבורא עולם על ההזדמנות השנייה שהוא נתן לי ולילדים, על הארגון ועל זה שהוא מאמין בי גם כשאני לא מאמינה. מודה אני לפניך !!!

אני שולחת לך את התמונה של החנוכיה שהדלקתי השנה כדי שתראו אותה לבנות אחר שנמצאות במצב כמו שלי ותגידו להם שיש תקווה!!!! שנוכל לנצח את החושך!! ישתבח שמו".

 

לחצו כאן למידע נוסף על התבוללות או על המיסיון

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל