דאגה: התיירים מחו"ל חוזרים לארץ ועמם המיסיונרים

ארגון יד לאחים הודיע למאות הפעילים והמתנדבים הפרוסים בכל רחבי הארץ כי עליהם להיות בכוננות לאור הגעת עשרות מיסיונרים לישראל, בחסות חזרת התיירות מחו"ל.
לפי ההודעה "כרגע מדובר על כ-40 מיסיונרים שהגיעו מקוריאה. אנו נערכים לגלי הטפה בערים נוספות ומצד מיסיונרים נוספים שיצטרפו אליהם. אנא היו בהיכון, ושנזכה בקרוב לביעור גילולים מן הארץ".

עד לפרוץ הקורונה היו כתות המיסיון מביאות לארץ המוני מיסיונרים שהגיעו לארץ לצורכי "מסע הטפה" מקיף במסווה של תיירים. הם הגיעו לכאן לפחות אחת בשנה, לפעילות מאסיבית שכללה התדפקות על דלתות אלפי בתים בישראל והשארת פלאיירים מיסיונרים בעשרות אלפי תיבות דואר. יד לאחים עמד אז בפרץ, הגיע בעקבות המיסיונרים, הזהיר את הציבור והביא לסילוקם כמעט מכל מקום אליו הגיעו.

הקורונה שהביאה עמה איסורים על כניסת זרים לישראל גרמה לביטול מסעי ההטפה של המיסיונרים אך כעת, עם ביטול מגבלות הקורונה וחזרת התיירים נתקלים ביד לאחים בקבוצות מאורגנות של מיסיונרים שניצלו את ההזדמנות והגיעו במיוחד לצרכי הטפה. נכון לרגע זה הגיעו פניות על הטפה בירושלים, בטבריה ובתל-אביב אך ביד לאחים בטוחים כי מסע הצלב המיסיונרי יתרחב בימים אלו.
לאור זאת ובמקביל להכנת המתנדבים, בארגון מפצירים בציבור לפקוח עיניים ולהיות ערניים לכל פעילות מיסיונרים להטפה. נתקלתם בפעילת מיסיונרית? חייגו מיידית למוקד החירום של יד לאחים בטלפון 9234*, 24 שעות ביממה.

לחצו כאן למידע נוסף על התבוללות או על המיסיון

 

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל