ראשי > סגולה לפרנסה
סגולה לפרנסה
4 סגולות לפרנסה שעובדות!
ראשי > סגולה לפרנסה
מי לא מכיר את תחושת המועקה והחנק בגרון בזמנים בהם ההוצאות רק הולכות וגדלות והמינוס בבנק חוגג. כמובן שכולם נדרשים להשתדלות ולמאמץ כדי לפרנס את בני ביתם, אבל בסופו של דבר נושא הפרנסה תלוי בברכה משמים.
גם מי שההכנסות לחשבון שלו גדולות מאוד יספר לכם כמה עדיין זקוקים לברכה בכסף כדי שהוא להיעלם למצולות כמו שקורה בבתים רבים.
כבר בראשית ההיסטוריה האנושית נאמר לאדם הראשון "בזיעת אפך תאכל לחם", וכשאדם יודע שעל כתפיו מונחת האחריות לפרנסתם של ילדים רכים ודאגה לכלכלתם ורווחתם כדי להעניק להם את מה שהם זקוקים ולו במינימום הנדרש, כל אחד מאיתנו מחפש את אותה סגולה לפרנסה. משהו סגולי שישנה את המזל וימלא אותנו בברכה ובשפע.
מי צריך סגולה לפרנסה?
בכל הדורות התגלגלו בקרב העם היהודי סגולות שונות ומיוחדות לפרנסה. סגולה לפרנסה הפכה לדבר שכולם תרים ומחפשים אחריו בכל עת. ישנם תפילות שחוברו על ידי גדולי ישראל במהלך הדורות בסגנונות שונים, לפי צורך בני דורם. אחת הסגולות המפורסמות סגולה לפרנסה היא אמירת "פרשת המן". בשנים האחרונות אף נפוץ באופן מיוחד המנהג שזכה לפרסום רב והוא אמירת אותה "פרשת המן" ביום שלישי של השבוע בו נקראת בשבת פרשת בשלח.
מדובר בפסוקים המתארים את ירידת המן מן השמים לבני ישראל במדבר, המנהג הוא לומר את הפסוקים על פי סדר "שניים מקרא ואחד תרגום" כלומר לקרוא את כל פסוק פעמיים ופעם אחת לקרוא את התרגום לארמית.
הסגולה האמיתית לפרנסה
האמת היא שהסגולה האמיתית לפרנסה היא האמונה בבורא העולם, הוא זה שזן ומפרנס את היצורים מקרני ראמים עד ביצי כינים ונותן לחם לכל בשר. אמירת הפסוקים של פרשת המן וכל הסגולות לפרנסה האחרות נועדו לחזק את האמונה במי שנותן את הפרנסה לכל איש, וכפי הידוע האמונה עצמה היא הסגולה האמיתית לפרנסה.
סגולה לפרנסה – עשר בשביל שתתעשר
על הפסוק בתורה "עשר תעשר", דרשו חכמי התלמוד את ההבטחה שהפכה לסוג של פתגם "עשר, בשביל שתתעשר". כלומר, ישנה הבטחה שמימית שמי שיקפיד לתת מכספו מעשר לצדקה יזכה בעושר. זהו מבחן שנועד לבדוק את כל אחד מאיתנו האם הוא בטוח ומאמין כי הפרנסה מגיעה אליו ממקור עליון והוא שם בו מבטחו, או לא. זו בעצם סגולה לפרנסה בדוה ומדויקת, מי שמחלק מכספו לאחרים זכאי לקבל עושר ממרום.
קמיעות וסגולות לפרנסה
בקרב המקובלים וצדיקי הדורות נודעו גם סגולות לפרנסה בדמות קמיעות קודש שנכתבו על ידי חכמי הקבלה לפי מסורת עתיקת יומין שעוברת מרב לתלמיד ומחוללת פלאות. גם בדורנו אנו ישנם רבנים מוסמכים ומפורסמים יחידי סגולה, אנשי תורה ואמת שידם רב להם בתורת הנסתר הבקיאים באופן כתיבתם של קמיעות שיש בהם סגולה לפרנסה.
סגולה כפולה לפרנסה
כמובן שהסגולה הכפולה והמכופלת לפרנסה בשפע וברווח היא כאשר מצרפים את ברכתם של הצדיקים והקמיעות המוסמכות ומפורסמות בסגולתן, יחד עם מתן צדקה לנזקקים כפי שנאמר בתורה "כי לא יחדל אביון מקרב הארץ". לא כל יום נופלת לאדם ההזדמנות לתמוך ולהציל נזקקים מחרפת רעב, לסייע למשפחות שחרב עליהן עולמן להקים ולקומם את ביתם מחדש. כאשר מצטרפים יחד מצוות הצדקה עם הסגולות האחרות, התפילות והקמיעות הרי זו בוודאי סגולה לפרנסה מעולה ומשובחת ביותר.
סגולה לפרנסה שעובדת בשטח
התורמים ל"יד לאחים" יכולים למלא ספרים שלמים בסיפורי מופת על הסגולה לפרנסה בתורמה ליד לאחים. דברים שהם עצמם חוו על בשרם ושיתפו בהתרגשות גדולה. כזה הוא למשל יהודה.
יהודה הוא אברך כולל תושב מודיעין עילית שבנוסף ללימוד בכולל הוא מתנדב בארגון תורני בשעותיו הפנויות. מפעם לפעם מעניק לו הארגון מלגה, ללא סכום או מועד קבוע. כמו אברכים רבים שמסיימים אך בקושי את החודש, ביום שבו המלגה מתקבלת היא אוזלת.
לפני כמה חודשים קרא יהודה את הפרסום של יד לאחים על מצוות פדיון שבויים. הדברים המרגשים שהופיעו בעלון נגעו לליבו של יהודה והדבר לא נתן לו מנוח. חרף מצבו הכלכלי הקשה, גמר יהודה אומר בליבו שלא לעמוד מנגד לנוכח פעילות ההצלה המרגשת של הוצאת יקר מזולל והצלת נפשות של ממש. אומר ועושה, התקשר יהודה למוקד התרומות של יד לאחים והודיע על נכונותו לתרום סך 380 ש"ח כשהוא פורש אותו לכמה חודשים, בשל הקושי הכרוך בכך.
יומיים לאחר התרומה, קיבל יהודה את המלגה מהארגון התורני שבשירותו הוא מתנדב. כשפתח יהודה את המעטפה, נדהם לגלות כי סך המלגה היא 380 ש"ח, סכום הזהה לחלוטין לסכום שאותו תרם יומיים קודם לכן ליד לאחים.
לשמחתו, הפעם נותר הכסף בביתו כיתרת זכות, מבלי שיהיה זקוק לו כלל להוצאות השוטפות, בניגוד מוחלט למלגות הקודמות ש'נבלעו' זמן קצר לאחר קבלתן.
סגולה לפרנסה שלכם
סגולה לפרנסה היא לא עניין למקרים נדירים. כל אחד מאיתנו זקוק לסגולה לפרנסה וכל אחד מאיתנו יכול לזכות בפרנסה. אם נושיט יד לאחים. נקבל משמיים בכפל כפליים.
שאלות על סגולה לפרנסה
איזה סגולה לפרנסה עובדת בתכלס'?
יש המון סגולות שעובדות. אבל התורמים ל"יד לאחים" יכולים למלא ספרים שלמים בסיפורי מופת על הסגולה לפרנסה בתורמה ליד לאחים. דברים שהם עצמם חוו על בשרם ושיתפו בהתרגשות גדולה.
מי צריך סגולה לפרנסה?
סגולה לפרנסה היא לא עניין למקרים נדירים. כל אחד מאיתנו זקוק לסגולה לפרנסה וכל אחד מאיתנו יכול לזכות בפרנסה. אם נושיט יד לאחים. נקבל משמיים בכפל כפליים.
מעוניינים בסגולה לפרנסה או סגולה לזיווג הגון? פנו אלינו עכשיו!
תהילים + תפילה לפרנסה
{א} בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה יְהוָה אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ: {ב} עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה: {ג} הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ: {ד} עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט: {ה} יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד: {ו} תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם: {ז} מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן: {ח} יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם: {ט} גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ: {י} הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן: {יא} יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם: {יב} עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל: {יג} מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ: {יד} מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ: {טו} וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד: {טז} יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יְהוָה אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע: {יז} אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ: {יח} הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים: {יט} עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ: {כ} תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר: {כא} הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם: {כב} תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן: {כג} יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב: {כד} מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יְהוָה כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ: {כה} זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת: {כו} שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ: {כז} כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ: {כח} תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב: {כט} תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן: {ל} תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה: {לא} יְהִי כְבוֹד יְהוָה לְעוֹלָם יִשְׂמַח יְהוָה בְּמַעֲשָׂיו: {לב} הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ: {לג} אָשִׁירָה לַיהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי: {לד} יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה: {לה} יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה הַלְלוּיָהּ:
פרשת המן לפרנסה
בכל הדורות התגלגלו בקרב העם היהודי סגולות שונות ומיוחדות לפרנסה. סגולה לפרנסה הפכה לדבר שכולם תרים ומחפשים אחריו בכל עת. ישנם תפילות שחוברו על ידי גדולי ישראל במהלך הדורות בסגנונות שונים, לפי צורך בני דורם. אחת המפורסמות היא אמירת פרשת המן לפרנסה בשנים האחרונות אף נפוץ באופן מיוחד המנהג שזכה לפרסום רב והוא אמירת אותה "פרשת המן לפרנסה" ביום שלישי של השבוע בו נקראת בשבת פרשת בשלח.
מדובר בפסוקים המתארים את ירידת המן מן השמים לבני ישראל במדבר, המנהג הוא לומר את הפסוקים על פי סדר "שניים מקרא ואחד תרגום" כלומר לקרוא את כל פסוק פעמיים ופעם אחת לקרוא את התרגום לארמית.
נוסח פרשת המן לפרנסה
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְהוָה אֱלהֵינוּ וֵאלהֵי אֲבוֹתֵינוּ שֶׁתַּזְמִין פַּרְנָסָה לְכָל עַמְּךָ בֵּית יִשְׂרָאֵל וּפַרְנָסָתִי וּפַרְנָסַת אַנְשֵׁי בֵיתִי בִּכְלָלָם. בְּנַחַת וְלא בְּצַעַר בְּכָבוֹד וְלא בְּבִזּוּי בְּהֶתֵּר וְלא בְּאִסּוּר כְּדֵי שֶׁנּוּכַל לַעֲבוֹד עֲבוֹדָתֶךָ וְלִלְמוֹד תּוֹרָתֶךָ כְּמוֹ שֶׁזַנְתָּ לַאֲבוֹתֵינוּ מָן בַּמִּדְבָּר בְּאֶרֶץ צִיָּה וַעֲרָבָה:
וַיאמֶר יְהוָה אֶל משֶׁה הִנְנִי מַמְטִיר לָכֶם לֶחֶם מִן הַשָּׁמָיִם וְיָצָא הָעָם וְלָקְטוּ דְּבַר יוֹם בְּיוֹמוֹ לְמַעַן אֲנַסֶּנוּ הֲיֵלֵךְ בְּתוֹרָתִי אִם לא:
וְהָיָה בַּיּוֹם הַשִּׁשִּׁי וְהֵכִינוּ אֵת אֲשֶׁר יָבִיאוּ וְהָיָה מִשְׁנֶה עַל אֲשֶׁר יִלְקְטוּ יוֹם יוֹם:
וַיּאמֶר משֶׁה וְאַהֲרן אֶל כָּל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל עֶרֶב וִידַעְתֶּם כִּי יְהוָה הוֹצִיא אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם: וּבקֶר וּרְאִיתֶם אֶת כְּבוֹד יְהוָה בְּשָׁמְעוֹ אֵת תְּלֻנתֵיכֶם עַל יְהוָה וְנַחְנוּ מָה כִּי תַלִינוּ עָלֵינוּ:
וַיאמֶר משֶׁה בְּתֵת יְהוָה לָכֶם בָּעֶרֶב בָּשָׂר לֶאֱכל וְלֶחֶם בַּבּקֶר לִשְׂבּעַ בִּשְׁמעַ יְהוָה אֶת תְּלֻנּתֵיכֶם אֲשֶׁר אַתֶּם מַלִינִם עָלָיו וְנַחְנוּ מָה לא עָלֵינוּ תְלֻנּתֵיכֶם כִּי עַל יְהוָה:
וַיּאמֶר משֶׁה אֶל אַהֲרן אֱמר אֶל כָּל עֲדַת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל קִרְבוּ לִפְנֵי יְהוָה כִּי שָׁמַע אֶת תְּלֻנּתֵיכֶם: וַיְהִי כְּדַבֵּר אַהֲרן אֶל כָּל עֲדַת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וַיִפְנוּ אֶל הַמִּדְבָּר וְהִנֵּה כְּבוֹד יְהוָה נִרְאָה בֶּעָנָן:
וַיְדַבֵּר יְהוָה אֶל משֶׁה לֵאמר: שָׁמַעְתִּי אֶת תְּלוּנּת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל דַּבֵּר אֲלֵהֶם לֵאמר בֵּין הָעַרְבַּיִם תּאכְלוּ בָשָׂר וּבַבּקֶר תִּשְׂבְּעוּ לָחֶם וִידַעְתֶּם כִּי אֲנִי יְהוָה אֱלהֵיכֶם:
וַיְהִי בָעֶרֶב וַתַּעַל הַשְּׂלָו וַתְּכַס אֶת הַמַּחֲנֶה וּבַבּקֶר הָיְתָה שִׁכְבַת הַטָּל סָבִיב לַמַּחֲנֶה: וַתַּעַל שִׁכְבַת הַטָּל וְהִנֵה עַל פְּנֵי הַמִּדְבָּר דַּק מְחֻסְפָּס דַּק כַּכְּפר עַל הָאָרֶץ:
וַיִּרְאוּ בְנֵי יִשְׂרָאֵל וַיּאמְרוּ אִישׁ אֶל אָחִיו מָן הוּא כִּי לא יָדְעוּ מַה הוּא וַיּאמֶר משֶׁה אֲלֵיהֶם הוּא הַלֶּחֶם אֲשֶׁר נָתַן יְהוָה לָכֶם לְאָכְלָה: זֶה הַדָּבָר אֲשֶׁר צִוָה יְהוָה לִקְטוּ מִמֶּנוּ אִישׁ לְפִי אָכְלוֹ עוֹמֶר לַגֻּלְגּלֶת מִסְפַּר נַפְשׁתֵיכֶם אִישׁ לַאֲשֶׁר בְּאָהֳלוֹ תִּקָּחוּ:
וַיַּעֲשׁוּ כֵן בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וַיִּלְקְטוּ הַמַּרְבֶּה וְהַמַּמְעִיט: וַיָּמדוּ בָעמֶר וְלא הֶעְדִּיף הַמַּרְבֶּה וְהַמַּמְעִיט לא הֶחֱסִיר אִישׁ לְפִי אָכְלוֹ לָקָטוּ: וַיּאמֶר משֶׁה אֲלֵהֶם אִישׁ אַל יוֹתֵר מִמֶּנּוּ עַד בּקֶר:
וְלא שָׁמְעוּ אֶל משֶׁה וַיּוֹתִרוּ אֲנָשִׁים מִמֶּנּוּ עַד בּקֶר וַיָּרֻם תּוֹלָעִים וַיִּבְאַשׁ וַיִּקְצף עֲלֵהֶם משֶׁה:
וַיִלְקְטוּ אתוֹ בַּבּקֶר בַּבּקֶר אִישׁ כְּפִי אָכְלוֹ וְחַם הַשֶּׁמֶשׁ וְנָמָס:
וַיְהִי בַּיּוֹם הַשִּׁשִּׁי לָקְטוּ לֶחֶם מִשְׁנֶה שְׁנֵי הָעמֶר לָאֶחָד וַיָּבאוּ כָּל נְשִׂיאֵי הָעֵדָה וַיַגִּידוּ לְמשֶׁה: וַיּאמֶר אֲלֵהֶם הוּא אֲשֶׁר דִּבֶּר יְהוָה שַׁבָּתוֹן שַׁבַּת קדֶשׁ לַיהוָה מָחָר אֵת אֲשֶׁר תּאפוּ אֵפוּ וְאֵת אֲשֶׁר תְּבַשְּׁלוּ בַּשֵּׁלוּ וְאֵת כָּל הָעדֵף הַנִיחוּ לָכֶם לְמִשְׁמֶרֶת עַד הַבּקֶר: וַיַּנִיחוּ אתוֹ עַד הַבּקֶר כַּאֲשֶׁר צִוָּה משֶׁה וְלא הִבְאִישׁ וְרִמָּה לא הָיְתָה בּוֹ: וַיּאמֶר משֶׁה אִכְלֻהוּ הַיּוֹם כִּי שַׁבָּת הַיוֹם לַיהוָה הַיּוֹם לא תִמְצָאֻהוּ בַּשָׂדֶה: שֵׁשֶׁת יָמִים תִּלְקְטֻהוּ וּבַיּוֹם הַשְּׁבִיעִי שַׁבָּת לא יִהְיֶה בּוֹ:
וַיְהִי בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי יָצְאוּ מִן הָעָם לִלְקט וְלא מָצָאוּ: וַיּאמֶר יְהוָה אֶל משֶׁה עַד אָנָה מֵאַנְתֶּם לִשְׁמר מִצְוֹתַי וְתוֹרתָי: רְאוּ כִּי יְהוָה נָתַן לָכֶם הַשַּׁבָּת עַל כֵּן הוּא נתֵן לָכֶם בַּיּוֹם הַשִּׁשִׁי לֶחֶם יוֹמָיִם שְׁבוּ אִישׁ תַּחְתָּיו אַל יֵצֵא אִישׁ מִמְּקמוֹ בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי: וַיִשְׁבְּתוּ הָעָם בַּיוֹם הַשְׁבִיעִי:
וַיִּקְרְאוּ בֵּית יִשְׂרָאֵל אֶת שְׁמוֹ מָן וְהוּא כְּזֶרַע גַּד לָבָן וְטַעְמוֹ כְּצַפִּיחִית בִּדְבָשׁ: וַיּאמֶר משֶׁה זֶה הַדָּבָר אֲשֶׁר צִוָּה יְהוָה מְלא הָעמֶר מִמֶּנּוּ לְמִשְׁמֶרֶת לְדרתֵיכֶם לְמַעַן יִרְאוּ אֶת הַלֶּחֶם אֲשֶׁר הֶאֱכַלְתִּי אֶתְכֶם בַּמִּדְבָּר בְּהוֹצִיאִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם:
וַיּאמֶר משֶׁה אֶל אַהֲרן קַח צִנְצֶנֶת אַחַת וְתֶן שָׁמָּה מְלא הָעמֶר מָן וְהַנַּח אתוֹ לִפְנֵי יְהוָה לְמִשְׁמֶרֶת לְדרתֵיכֶם: כַּאֲשֶׁר צִוָּה יְהוָה אֶל משֶׁה וַיַנִּיחֵהוּ אַהֲרן לִפְנֵי הָעֵדֻת לְמִשְׁמָרֶת:
וּבְנֵי יִשְׂרָאֵל אָכְלוּ אֶת הַמָּן אַרְבָּעִים שָׁנָה עַד בּאָם אֶל אֶרֶץ נוֹשָׁבֶת אֶת הַמָּן אָכְלוּ עַד בּאָם אֶל קְצֵה אֶרֶץ כְּנָעַן: וְהָעמֶר עֲשִׂרִית הָאֵיפָה הוּא:
פרשת המן לפרנסה בשפע
מטרת אמירת הפסוקים היא לחזק את האמונה כי בורא עולם הוא זה שנותן את הפרנסה. אמירת פרשת המן לפרנסה מתעצמת ומתחזקת כאשר אנו מראים שאכפת לנו מאותם אומללים ונזקקים. נעניק לפדיון השבויים ביד לאחים ונאמר בכוונה רבה את פרשת המן לפרנסה, ומשיים ישפיעו עלינו שפע של פרנסה כמו המן שירד לבני ישראל במדבר מן השמיים.
שאלות נפוצות על פרשת המן לפרנסה
מה זה פרשת המן לפרנסה?
פסוקים אשר ידועים לסגולה לפרנסה טובה כאשר אומרים אותם.
מתי כדאי להגיד פרשת המן לפרנסה?
כאשר יש קושי בפרנסה, אך גם אם יש רווחה כלכלית מומלץ להגיד כדי שישאר.