קִרְיָה נֶאֱמָנָה: עשרות תושבי אשקלון בכנס הסברה וגיוס מתנדבים של יד לאחים

01/08/2023

עשרות תושבי אשקלון השתתפו בכנס הסברה מיוחד שיזם יד לאחים במטרה להעלות את המודעות לפעילות המיסיון הנוצרי הנרחבת בעיר הדרומית, ולגיוס מתנדבים לפעילות המנע של הארגון.

בהודעות שהופצו בעיר לפני האירוע נכתב: "היום נעצור את המיסיון באשקלון! מצטרפים לצוות הכוננים של יד לאחים ומונעים את ההטבלה הבאה לנצרות. תושבי אשקלון שימו לב, המיסיון בעיר ממשיך להשתולל, ולאחרונה נפתח בעיר הסניף המיסיונרי ה-11! לצערנו הרב כמה יהודים תושבי העיר כבר המירו את דתם בשל הפעילות המיסיונרית הנעשית בדרכי רמיה".

אל הכנס שנערך בבית חב"ד ברחוב לכיש באשקלון הגיעו כאמור כמה עשרות תושבים, והללו שמעו מאנשי יד לאחים על ההתרחבות הדרמטית של המיסיון בצורותיו השונות ברחבי אשקלון, ועל פתיחתה של כנסיה מיסיונרית נוספת ומרכזית שהתרחשה בחודשים האחרונים.

רכז השטח של הארגון הר' שמעון אברג'ל הציג נתונים מדאיגים על חלוקת אלפי חומרי מיסיון בתיבות הדואר של תושבי העיר בשנה האחרונה ועל "פעילות בישור" של מיסיונרים המתדפקים על דלתות התושבים ומנסים לשכנעם להמיר את דתם. עם סיום דבריו הוקרן תיעוד שצולם רק בשבוע האחרון בשכונת ברנע בעיר, בו נראים אנשי השטח של הארגון מסלקים מיסיונרים שעברו מבניין לבניין בניסיונות הטפה נואלים.

בהמשך דיבר הרב בנימין קלוגר, מוותיקי הלוחמים במיסיון בארץ שסיפר את סיפור חייו, הרחיב על פעילותו המיסיונרית בעבר והדגיש כי המיסיונרים רואים עדיפות עליונה בהטפה ליהודים וכי כל יהודי שמגיע לשורותיהם שווה עבורם כמו אלפי גויים.

מנהל המחלקה למאבק במיסיון הרב חנוך גכטמן נתן סקירה נרחבת על פעילות המנע של המחלקה בחודשים האחרונים אל מול ארגוני המיסיון בארץ בכלל ובאשקלון בפרט והפציר בתושבים להצטרף כמתנדבים לפעילות הארגון, כדי שיוכלו להגיע בזמן אמת לכל נקודה בה פועלים המיסיונרים ולעצור אותם כמה שיותר מוקדם. הוא גם הסביר על החשיבות הרבה בפניות למוקד יד לאחים הפעיל 24 שעות ביממה בכל מקרה של היתקלות בפעילות מיסיונרית.

בסיום האירוע העבירו 20 משתתפים את פרטיהם ונרשמו ככונני יד לאחים באשקלון.

בארגון הפעילים מציינים בסיפוק כי התגובות הנלהבות שהתקבלו העידו עד כמה הכינוס היה הכרחי ואומרים: "המשתתפים הודו לנו על קיום הכנס ואמרו כי הזדעזעו מהפעילות המיסיונרית שנערכת באשקלון להמרת דת, מסוכנותה והיקפה. חלק נהם ביקש להצטרף לשורות הפעילים ואחרים לקחו עימם את מספרי הטלפון של רכזי השטח של יד לאחים במטרה להודיעם על כל פעילות מיסיונרית".

לחצו כאן למידע נוסף על תרומה לנזקקים או סגולה לפרנסה.

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל